06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه خاص گلدان خاتم

هدیه خاص گلدان خاتم

هنر ماندگار و اصیل خاتم‌ کاری شاخصه مهم، معتبر و جذاب صنایع دستی نفیس و اصیل ایرانی است. هنری زیبا و جذاب که سده های متوالی می باشد بر صدر صنایع دستی ایران خوش می درخشد و توانسته است به شایستگی در میان بسیاری از کشورهای دیگر نیز دارای اعتبار، مطلوبیت و جایگاه باشد و به ویژه در میان گردشگرانی که از سایر ممالک به میهن عزیزمان سفر می نمایند محصولات زیبای خاتم کاری از گزینه‌های اولشان در انتخاب سوغات سفر می باشد، به ویژه گردشگرانی که به شهر هنر و شعر و فرهنگ شیراز سفر می نمایند. شیراز به عنوان زادگاه و خاستگاه این هنر شناخته می‌شود و کماکان خاتم شیراز در ظرافت، در نقش و در کیفیت ساخت حرف اول را می‌زند و بر مسئولین ذیربط و سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی در این حوزه فرض است که نگاهی ویژه به این بخش مهم از صنایع دستی ایران داشته و نسبت به معضلات و مشکلات عدیده هنرمندان و استادکاران این حوزه در زمینه تهیه مواد اولیه مرغوب پشتیبانی نموده و همچنین در بازاریابی و عرضه داخلی و خارجی آن نسبت به رفع موانع موجود اقدام نموده و زمینه رشد و اعتلای بیشتر این میراث گرانقدر ملی را فراهم آورند.
طیف گسترده محصولات و هدایای خاتم کاری، امکانی گسترده را برای متقاضیان محترم این محصولات فراهم آورده است که متناسب با نیاز، سلیقه بودجه و امکانات خود بهترین انتخاب ممکن به ویژه در این حوزه را داشته باشند.
یکی از محصولات شاخص، متنوع و محبوب این حوزه گلدان های خاتم کاری می باشد که در انواع سایزهای مختلف ۱۲ سانت، ۱۶ سانت، ۲۰ سانت، ۲۵ سانت و… عرضه گردیده اند و خاتم کاری سطح آن نیز دارای تنوع چشمگیری بوده و هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد.
گلدان های نفیس خاتم کاری در کنار سایر محصولات مکمل خاتم‌ کاری گزینه بسیار شایسته‌ ای به عنوان یک هدیه خاص بوده و به شایستگی می تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز شما به عنوان یک هدیه تأثیرگذار باشد و خاطره ای ماندگار بر جای بگذارد.

ست سنبلدان خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال و هدیه خاص خاتم کاری

هفت گردون خیال در مجموعه خود با بهره مندی از هنر بی نظیر استادکاران طرف همکار خود در تولید هدایای خاص و شکیل خاتم کاری توانسته است به عنوان پیشگام و پیشرو در تولید و عرضه متفاوت و وزین در خود نام پر افتخار صنایع دستی ایران، گام‌ های مهمی بر دارد و با ارائه انحصاری، ابداعانه و خلاقانه پکیج های متنوع و جذاب تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… راهگشای شیوه های نوین در ارائه شکیل و شایسته این هدایای ارزشمند بوده و با گردآوری آن در وبسایت جامع خود منظری زیبا و جذاب را از این میراث ارزشمند ملی و میهنی در برابر دیدگان شما قرار داده است.

ست گلدان و قلمدان خاام کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.