09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه رئیس

سوال بسیار ساده است. هدیه به رئیس چه بدهیم، اما آیا جواب آن نیز به همان سادگی سوال است، باید گفت خیر.
پاسخ به آن نیازمند دقت همه جانبه و بررسی بیشتر و رسیدن به جوابی همه جانبه است.
طبعاً اولین نکته‌ ای که باید بدان پرداخت این است که هدیه به رئیس و یا مدیر یک مجموعه باید در خور شأن اجتماعی آن باشد و دارای ویژگی هایی باشد که این منظور را برآورده سازد.
صرف یک هدیه گرانبها نمی تواند فقط این امر را پوشش دهد، بلکه هدیه در وهله اول باید دارای اصالت و دارای بار ارزشی باشد. هدیه رئیس نباید هدیه شخصی باشد، مثل هدیه برای بستگان یا دوستان نزدیک خود به مناسبتی خاص همچون هدیه تولد.
البته در انتخاب هدیه در کلیت آن باید علائق و حتی نیازهای شخصی را در نظر گرفت. حتی در انتخاب هدیه رئیس و مدیر نیز باید آن را در نظر گرفت. هدیه رئیس می‌ بایست در پوشش و بسته‌ بندی مناسبی در نظر گرفته شود.
این امر فی النفسه حامل نوعی احترام، ارزش‌ گذاری و اهمیت برای هدیه گیرنده و همچنین ارزش گذاری برای خود هدیه می باشد.
بهترین هدیه در یک پوشش و بسته بندی نامناسب دارای بازخورد نامناسبی می‌ باشد و حاوی نوعی پیام رفع تکلیف می باشد. بهتر است در بسته‌ بندی در نظر گرفته شده برای رئیس کارت یا لوح مناسبی که در آن سمت و جایگاه رئیس عنوان شده است، قرار داده شود، که اثرات فوق العاده ای را در ذهن شخص هدیه گیرنده برجای خواهد گذاشت و هدیه را ماندگارتر، شیرین‌ تر و جذاب‌ تر می‌نماید.
ارسال و تقدیم هدیه رئیس ایجاب می‌نماید که به بهترین نحو مقتضی صورت پذیرد. ارسال هدیه به وسیله‌ پیک و یا وسایل عمومی، صورت ناخوشایندی است که در خود حاوی نوعی رفع مسئولیت و بی تفاوتی است.
مهم ترین حواشی قابل ذکر برای انتخاب هدیه رئیس در موارد ذکر شده خلاصه می گردد. البته به علت موجز شدن شدن کلام از ذکر مشخصات جزئی‌ تر پیرامون هدیه رئیس خودداری می‌شود.
از مجموع مشخصات ذکر شده، ما به حوزه ای رهنمون می‌شویم که در آن با فراغ خاطر و دستی باز می توان دست به انتخاب برای هدیه رئیس زد و آن حوزه هدایای صنایع دستی ایران است
صنایع دستی ایران به مثابه میراثی ماندگار، ارزشمند و فاخر در خود دارای تمامی ویژگی های لازم و ذکر شده برای هدیه رئیس می باشد.
چه اینکه صنایع دستی ایران حامل باره عظیم فرهنگی، ارزشی و ملی است و در دل خود حامل پیامی والاست.
صنایع دستی ایران علاوه بر وجه فرهنگی و ارزش مدارانه ای که دارد دارای جنبه کاربردی نیز بوده و علاوه بر تمام وجوه ذکر شده، بیش از همه زیبا، جذاب، نفیس و فاخر می باشد.
به ویژه در حوزه محصولات خاتم کاری و میناکاری می توان گزینه های بسیار جذابی را به عنوان هدیه رئیس پیشنهاد نمود.
به ویژه هدایای خاتم کاری و در رأس آن ست‌ های نفیس اداری و مدیریتی که شامل اقلامی از مهم‌ ترین نیازهای روزمره یک مدیر فعال و متعهد است، می باشد.
در این حوزه مثال های بیشماری را می توان ذکر نمود که در محدوده هدیه رئیس و هدیه مدیریت دارای کاربرد است.

ست بشقاب سفال در جعبه مقوایی

هدیه رئیس و هفت گردون خیال و پیشنهادات خاص

بازرگانی هفت گردون خیال با کلکسیونی از هدایای فاخر و نفیس، پیشنهادات جذابی را برای متقاضیان محترم در زمینه هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت و هدیه لوکس مطرح نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی پیشنهادات متفاوت، انحصاری و جذاب هفت گردون می باشد.
سعی وافر ما بر این امر استوار گردیده است که پیشنهادات ارائه شده در بردارنده تمامی شرایط لحاظ شده برای یک انتخاب شایسته باشد، چه اینکه هفت گردون خود را ملزم به نگاهداشت و حراست از این میراث گران‌ بهای ملی و میهنی می‌داند و از سویی دیگر وجهه همت خود را برای ایجاد بستری مناسب و شایسته شأن متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی نفیس و فاخر و دارای هویت و اصالت قرار داده است.

هدیه تبلیغاتی برای مناسبت ها

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.