06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه روز پدر

سیزدهم رجب مصادف با سالروز ولادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) به عنوان روز پدر نام گذاری گردیده است. این نام گذاری خجسته و مبارک همه ساله در سراسر میهن عزیزمان به شادمانی و همچنین سپاسگزاری از تلاش های خستگی ناپذیر پدران گرامی سپری می گردد. طبیعتا و بنا بر فرهنگ و سنت های ارزشمند ملی و دیرین ما به پاس قدردانی از این تلاش ها و کوشش های خالصانه پدران گرامی هدایایی نیز در نظر گرفته شده و تقدیم می گردد. با گسترش این اقدام نیک در سطح جامعه ، نهادها و سازمان ها و ادارات نیز برای همکاری خود هدایای ارزشمندی را در نظر گرفته و در این اقدام زیبا و نیک در گستره ملی و عمومی سهیم می شوند.

هدیه روز پدر و صنایع دستی نفیس

صنایع دستی ایران با توجه به زیبایی ، کارایی ، مقبولیت و مطلوبیت جهانی ، تنوع بی نظیر  و همچنین تولید داخل توسط صنعتگران هنرمند و توانمند ایرانی ، همیشه به عنوان گزینه اصلی و مطلوبی مورد توجه تمامی اقشار و آحاد جامعه بوده است اعم از فردی ، سازمانی و … و بر این اساس تولید کنندگان هنرمند این دیار نیز سعی در طراحی و تولید محصولاتی متناسب با نیاز این ایام و اعیاد نموده اند. به عنوان نمونه می توان از سری محصولات زیبای خاتم کاری انواع ست های مدیریتی خاتم شامل قلمدان ، جاکارتی ، خودکار و خودنویس خاتم و … اشاره نمود و یا انواع پوشش های زیبای سنتی و اصیل را نام برد.

هفت گردون خیال و هدیه روز پدر

انتخاب هدایای ویژه روز پدر از مجموعه هدایای هفت گردون خیال انتخابی ایده آل و جذاب خواهد بود چه اینکه شرکت هفت گردون خیال با فراهم نمودن پکیج های متفاوت ، متنوع و زیبا از مجموعه ای از محصولات متنوع و کاربردی شامل نفیس ترین محصولات صنایع دستی در کنار محصولات الکترونیکی ، چرمی ، دیوان شعرا و یا نفیس ترین ست های مدیریتی و کاربردی نظیر جاقلمی ، جاکارتی و ملزومات اداری ، امر انتخاب و تهیه هدیه روز پدر را جذاب و آسان و هموار نموده است. محصولات وی آی پی ، بسته های اقتصادی و انواع پیشنهادهای جذاب موجود دغدغه خاطر شما را برای این امر مهم برطرف خواهد ساخت و شادمانی و ثبت خاطره ای شیرین را برای شما و پدران گرامی به ارمغان خواهد آورد.

بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ
ست های هدیه های خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.