01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی از حوزه خاتم کاری

هدیه سازمانی از حوزه خاتم کاری

سازمان ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی همواره در طول سال، مناسبت های ویژه اداری و سازمانی و یا ملی را طبق آیین‌ های ویژه‌ ای برگزار می نمایند، همچون سمینارها، وبینارها، نشست‌ های تخصصی، مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل نمونه، تودیع و معارفه رؤسا و مدیریت مجموعه، مراسم ویژه بازنشستگی همکاران و بسیاری از عناوین دیگر.
طبعاً در پایان این مراسم به رسم یادبود و تقدیر و سپاس هدایایی اهدا میگردد.
هدیه سازمانی الزاماً دارای ویژگی های خاص خود است که شاید بتوان گفت مهم ترین ویژگی های آن در جمع بندی زیر خلاصه می گردد.
هدیه سازمانی دارای نوعی رسمیت و تشخص ویژه است. از سایر هدیه شخصی و دوستانه خارج است، هدیه سازمانی الزاماً دارای بار معنوی و ارزشی می باشد و صرفاً بر اساس علایق و سلایق شخصی و دوستانه انتخاب نمی‌ شود، هدیه سازمانی ترجیحاً در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل ارائه می گردد تا هم شأن هدیه دهنده و هم شأن هدیه گیرنده لحاظ شده باشد.
انتخاب هدیه سازمانی از حوزه ای است که آن حوزه بتواند ویژگی های فوق را در خود لحاظ کرده باشد و باید اذعان داشت مهم ترین عرصه برای انتخاب شایسته در راستای هدیه سازمانی حوزه صنایع دستی ایران و در رأس آن شاخه خاتم کاری وو میناکاری می باشد. چه این که صنایع دستی ایران دارای هویت و شناسنامه، دارای بار فرهنگی و معنوی به لحاظ ساختاری و اصالت تاریخی، جذاب، نفیس، زیبا و در عین حال کاربردی است.
در این میان محصولات خاتم کاری صنایع دستی به عنوان سرآمد هنر-صنعت شاخه های متنوع صنایع دستی دارای زیبایی، وجاهت، و مقبولیت عام بوده و حتی دارای اشتهاری فراملی است.
طیف گسترده محصولات خاتم امکان انتخاب شایسته ترین ها را برای هدیه سازمانی، هدیه خاص، نفیس و اصیل به خوبی فراهم آورده است.

خاتم کاری روی مس و محصولاتش

هفت گردون خیال و هدیه سازمانی خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون در پی حضور استادکاران صنایع دستی متبحر خود در حوزه‌ هایی همچون : خاتم‌ کاری و میناکاری و افزودن عنصر خلاقیت و ابداع به روند تولید و عرضه، موفق به ابداع پکیج هایی زیبا، جذاب، منحصر به فرد و چند محصوله گردیده و توانسته است سرفصل هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… را سازماندهی نموده و پاسخگو باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده تمامی پیشنهادات متفاوت در حوزه‌ های نامبرده بود و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز هدایای نفیس و خاص صنایع دستی می باشد.

ست قندان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.