01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی لوکس چی بدهیم

هدیه سازمانی لوکس چی بدهیم

سازمان ها، مؤسسات و نهادهای گوناگون در طول سال و در مناسبت‌ های مختلف با اهدای هدیه سازمانی به اشخاص و نیز همکاران مورد نظر خود، اهداف از پیش تعیین شده را تعقیب می نمایند.
بسته به شخص مورد نظر نوع هدیه سازمانی متفاوت می‌ باشد، چرا که ممکن است شخص مورد نظر ریاست عالی رتبه یک مجموعه باشد، همانند مراسمی همچون تودیع و معارفه مدیریت یا ریاست عالی رتبه یک مجموعه طرف همکاری در این گونه موارد طبعاً نوع هدیه با هدایای اعطایی به سایر پرسنل تحت امر متفاوت خواهد بود و در این گونه موارد هدیه باید دارای وزن و اعتباری خاص، شکیل و وزین بوده باشد و همچنین از عرصه ای انتخاب شده باشد که واجد ویژگی های فوق باشد.
عرصه صنایع دستی ایران به سبب اصالت و ویژگی های خاص خود عرصه مناسبی برای یک انتخاب صحیح و شایسته است.
یک هدیه لوکس از حوزه صنایع‌ دستی شما را به شایستگی به اهداف و نیات اولیه در اهدای هدیه تان نائل می گرداند.
زیرمجموعه های متنوع و پرشمار صنایع دستی ایران امکان انتخابی گسترده را برای شما فراهم آورده است، شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… کدام پیشنهادات جذابی را در عرصه هدیه سازمانی لوکس برای شما تدارک دیده اند.
در رأس شاخه های متنوع صنایع دستی ایران خاتم کاری با جلوه های ویژه و اصیل خودنمایی می کند. طیف گسترده محصولات خاتم‌ کاری همچون ست های مدیریتی اداری، انواع تابلوهای نفیس، ظروف شکیل و شاخص همچون سنگاب خاتم و یا انواع محصولات دیگری که مزین به خاتم اصیل ایرانی است که هر کدام می‌تواند به عنوان یک انتخاب شایسته هدیه سازمانی مدنظر متقاضیان محترم قرار گیرد یا در حوزه اصیل، زیبا و خاص میناکاری نیز ما شاهد ارائه هدیه سازمانی ویژه می باشیم که اهدای آن دارای بازخورد شایان توجه و نیز ماندگار می باشد.
با هدایای لوکس صنایع دستی ایران در حوزه هدیه سازمانی نام مجموعه خود را ماندگار نمایید.

شاخصه های میناکاری

هدیه سازمانی لوکس با انتخاب پکیج های ویژه هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون همه ساله به ویژه در ایام پایانی سال منتهی به عید نوروز تدارکات خاصی را جهت نیاز متقاضیان محترم به هدایای نفیس، لوکس، و فاخر فراهم می آورد.
امسال نیز با طراحی و ساخت پکیج هایی ویژه از مجموعه محصولات نفیس خود و ارائه تمامی آنها در وبسایت خود جهت نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و… گامی اصولی، نوین و کارگشا در این ارتباط برداشته است.
شما نیز با ورود به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده، انتخاب و تهیه هدایای مورد نظر خود از حوزه صنایع دستی ایران بهاری خرم، سبز، متفاوت و ماندگار را آغاز نمایید.

خاتم کاری روی مس با اقتدار در صدر جدول

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.