06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی ویژه مدیریت

هدیه سازمانی ویژه مدیریت

سازمان ها، نهادها و مجموعه های اداری در طی سال‌ و در مناسبت‌های خاص به هدیه سازمانی نیاز پیدا می کنند.
هدیه سازمانی دارای مراتب مختلف است و بنابر شأن و جایگاه اداری و سازمانی نوع هدیه متفاوت خواهد بود.
در بالاترین سطح این طیف، هدیه مدیریت قرار دارد. هدیه مدیریت را می‌ توان مهمترین هدیه سازمانی قلمداد نمود، هدیه مدیریت در مراسم تودیع و معارفه مدیریت، تقدیر و تشکر از مدیریت عالی رتبه یک مجموعه به سبب شایستگی در اعمال بهینه مدیریت اهدا میگردد.
هدیه سازمانی باید دارای شأن و اصالتی ویژه باشد چرا که هدیه ای رسمی است و هدیه دوستانه و فردی نمی باشد، هدیه سازمانی باید وزین، زیبا و در عین حال کاربردی باشد، نکته بسیار حائز اهمیت در هدیه سازمانی به ویژه هدیه مدیریت نحوه پوشش و بسته‌ بندی آن می باشد، هرچه بسته‌ بندی و نحوه ارائه هدیه شکیل تر و زیباتر باشد و وزن و اعتبار هدیه به مراتب بالاتر خواهد رفت و هم اینکه شأن و احترام هدیه دهنده و هدیه گیرنده به نحو شایسته رعایت گردیده است.
بر این اساس پیشنهاد قطعی حوزه انتخابی جهت بهترین انتخاب، عرصه زیبا و اصیل صنایع دستی ایران می باشد.
صنایع دستی ایران به مثابه میراثی ملی، ارزشمند، با اصالت، زیبا و کاربردی گزینه ای مناسب برای انتخاب هدیه سازمانی بوده و با توجه به زیرمجموعه های متنوع و خاص خود امکان انتخابی مطمئن را برای متقاضیان محترم فراهم می آورد.
زیرمجموعه هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش حکاکی مربع حکاکی چوب ترمه قلمکار قلمزنی، میناکاری، منبت، معرق، فرش، گلیم، تابلو فرش دست باف، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
با انتخاب ویژه از محصولات متنوع صنایع دستی ایران جهت هدیه سازمانی نام مجموعه خود را به شایستگی و به نیکی ماندگار نمایید.

صنایع دستی و شب یلدا

هفت گردون خیال هدیه سازمانی و پیشنهادات ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال با در پیش گرفتن مشی خلاقانه و مبدعانه و همچنین وفاداری به اصول بنیادین و شاکله هنر-صنعت صنایع دستی ایران مبنی بر اصالت و جذابیت، به منظور عرضه متناسب با نیاز روز افزون جامعه به هدایای نفیس و اصیل ایرانی، اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی ویژه از مجموعه محصولات متنوع و فاخر خود نموده است. پکیج های انحصاری، خاص، چند محصوله و البته با بسته بندی های لوکس و خاص.
هدایایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده‌ تمامی پیشنهادات تدارک دیده شده برای شما متقاضیان گرامی بوده و آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره در جهت انتخاب شایسته و وزیت به مراجعین محترم می باشد.

صنایع دستی و اقتصاد خانواده

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.