29 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی و محصولات فیروزه کوبی

هدیه سازمانی و محصولات فیروزه کوبی

در این گفتار حوزه محصولات فیروزه کوبی را برای تهیه هدیه سازمانی از عرصه صنایع دستی ایران انتخاب نموده و پی می‌گیریم.
فیروزه کوبی هنر-صنعتی نوپاست، اما در عین حال به واسطه بهره مندی از سنگ های فیروزه اصل نیشابور و خراسان جذابیتی ویژه و اصالتی خاص را برای خود ایجاد نموده است.
حوزه هدیه سازمانی نیز برای خود دارای ویژگی‌ هایی است که هنگام تهیه و انتخاب هدیه باید بدان توجه کافی و دقت نظر اعمال داشت، تا بتوان به نیات و اهداف اولیه از اهدای هدیه سازمانی دست یافت، چرا که هدیه سازمانی دارایی کارکردی متفاوت از هدیه شخصی، دوستانه و خانوادگی است.
هدیه سازمانی دارای نوعی رسمیت، تشخص و وجاهت است، هدیه سازمانی باید اصیل باشد و در عین حال اگر کاربردی هم باشد که بازخوردی دو چندان خواهد داشت، از سوی دیگر از صنایع دستی ایران پیش روی ماست، عرصه ای با اصالت، زیبا، ویژه، گسترده و متنوع، چون زیرمجموعه های متنوع آن هر کدام طیف وسیعی از محصولات و هدایای نفیس و ارزشمند را عرضه داشته اند، عناوینی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، منبت، معرق، قلمکار،قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، میناکاری، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
شاخه فیروزه کوبی با زیبایی و جذابیت فوق العاده خود گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب یک هدیه سازمانی شایسته است. محصولات فیروزه کوبی صنایع دستی ایران دارای کلاسی بالا و ارزشمند، کاربردی و دکوراتیو به شایستگی می تواند انتظارات و توقعات ما از یک هدیه سازمانی مناسب را پاسخگو باشد و امروزه بسیاری از سازمانها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی نیازهای متنوع خود در زمینه هدیه سازمانی را از حوزه صنایع‌ دستی ایران انتخاب نموده و بازخوردی شایسته را نیز متعاقباً تجربه می نمایند.

صنایع دستی و بازارهای جهانی

هفت گردون خیال هدیه سازمانی و فیروزه کوبی

همچون دیگر شاخه‌های مهم صنایع دستی مثل خاتم کاری و میناکاری، فیروزه کوبی نیز در دایره هدایای هفت گردون خیال جایگاهی خاص و مهم دارد.
پکیج های انحصاری و ویژه هفت گردون با تنوعی خاص در چیدمان و عرضه، از هدایا و محصولات زیبای فیروزه کوبی نیز بی بهره نبوده و به آن مزین است.
پکیج هایی در زمینه‌هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی و… حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال را مشاهده نمایید، انتخاب نموده و تهیه نمایید تا شما نیز هفت گردونی شده به جمع شماری از مهم ترین مؤسسات و ارگان‌ هایی که هفت گردون را جهت عرضه هدیه سازمانی انتخاب نمودند که اسامی ایشان در وبسایت درج گردیده است، بپیوندید.

خرید صنایع دستی یک ضرورت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.