01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه شب یلدا

رفته رفته با نزدیک شدن به شب یلدا، دوست داران فرهنگ و سنن و آداب و رسوم زیبای ایرانی به پیشواز تدارکات لازم برای گرامیداشت این شب زیبا و آداب و سنن آن می‌روند. صرف نظر از آداب این شب و سنت‌ های پسندیده و پر معنا و مفهوم آن، از دیرباز سنت زیبای هدیه دادن به نو عروسان و یا عزیزان و بستگان نیز جزء آداب و رسوم این شب به یادماندنی بوده است. چه بهتر و نیکوتر که در انتخاب هدیه ویژه این شب دقت و توجه کافی صورت پذیرد و ما شاهد برگزاری هر چه پر شکوه‌ تر و پر معناتر این رسم به یاد ماندنی باشیم، چرا که گرامیداشت سنت‌ های دیرین ملی ما در حقیقت گرامیداشت و پاسداشت هویت، میراث، فرهنگ و روح ملی و میهنی مان است.
از آنجا که صنایع دستی ایران نیز حقیقتاً سمبلی گرانقدر از هویت ملی و میهنی ماست به علاقمندان گرامی پیشنهاد می شود تا از این عرصه ارزشمند و پر افتخار دست به انتخاب هدیه ویژه این شب زیبا بزنند. چرا که صنایع دستی ایران به سبب گستردگی شاخه ها و محصولات و تنوع بی نظیر هدایای آن می تواند پاسخگوی شایسته‌ ای برای این نیاز باشد و کمتر سلیقه ای است که نتواند از میان میناکاری، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال و سرامیک، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب، زيورآلات مینا کاری روی طلا و میناکاری روی نقره هدیه ارزشمند و شایسته ای را انتخاب نماید.
به عنوان نمونه ما در این گفتار سه محصول زیبا را که شایستگی ویژه ای به عنوان هدیه شب یلدا را در خود مستور دارند معرفی مینماییم.
۱) سرویس انار خوری میناکاری اولین محصول مورد معرفی است که علاوه بر زیبایی، کاربرد ویژه ای با آداب این شب دارد.
۲) دومین محصول مورد نظر از شاخه‌ سفال و سرامیک انارهای زیبای سرامیک و سفال است که به سفره شب یلدا وجاهت خاصی می‌بخشد.
۳) سومین محصول مورد معرفی آجیل خوری میناکاری روی مس است که برای آجیل شب یلدا بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

ست آجیل خوری میناکاری

هفت گردون خیال و پیشنهادهای خاص

شرکت هفت گردون خیال هر ساله به مناسبت این شب زیبا پکیج های جذاب و خاص شب یلدا را خدمت متقاضیان و علاقمندان گرامی معرفی می‌ نماید و علاوه بر آن در حوزه هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه ویژه، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه مدیر، پیشنهادهای متفاوت، خاص و انحصاری را برای شما ارائه می دهد.
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید به تماشاگه راز رفته و از زیبایی ها، لطافت، جذابیت و اصالت صنایع دستی ایران و هفت گردون بهره مند شوید.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.