09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه عروسی

یکی از رسوم کهن و زیبای ایرانیان رسم اهدای هدیه به عروس و داماد به مناسبت پیوندشان و شروع زندگی مشترک می باشد. این رسم نیک و شایسته می تواند زیباتر و شیرین تر شود و به یادگاری ماندگار در ذهن و زندگی زوجین تبدیل شود ، اگر هدیه ما ارزشمند ، زیبا و کاربردی هم باشد.

این یک اصل کلی در اهدای هدیه است که باید هدیه دهنده اصولی را در انتخاب و اهدای هدیه رعایت نماید تا هدیه اش مورد پسند و مقبول باشد.

چهار ویژگی مهم در انتخاب هدیه عروسی

1) هدیه باید یا جنبه تزییناتی و زیبایی داشته باشد ، یا جنبه کاربردی. در صورت اول باید سایر وسایل و دکوراسیون را دیده باشید و متناسب با آن هدیه زینتی خود را انتخاب نمایید. و در صورت ویژگی دوم باید بر اساس نیاز هدیه گیرنده ، هدیه کاربردی خود را انتخاب نمایید.

2) در انتخاب هدیه باید شئونات و جایگاه هدیه گیرنده و نیز نسبت خود را با آنان مشخص نموده و برآن اساس هدیه را تهیه نمایید. مثلا هدیه عروسی به دوست.

3) چه بهتر که هدیه تان ، ماندگار ، دارای اصالت و روح ایرانی و ملی باشد.

4) هدیه باید حتما در بسته بندی شکیل و وزین اهدا گردد تا دارای اثراتی به مراتب بیشتر و ماندگارتر باشد. از بسته بندی هدیه نباید غافل شد.

صنایع دستی ایران ، ماندگار ، زیبا و کاربردی

با جمع بندی مطالب ذکر شده ، حال هنگام انتخاب و تهیه هدیه می باشد.

بر مبنای ویژگی های ذکر شده ، صنایع دستی ایران با طیف گسترده ای از آثار و محصولات متنوع ، زیبا و البته کاربردی ، گزینه بسیار مناسبی جهت خرید و تهیه هدیه می باشد. زیبایی خیره کننده و جذاب بیشتر محصولات صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی ، خاتم کاری و میناکاری را به راحتی نمی توان چشم پوشی کرد. ظروف زیبای فیروزه کوب یا نقره نما انتخابی بسیار هوشمندانه و جذاب برای زوج های جوان می باشد. همچنین تابلو های زیبای خاتم یا ترکیبی از دیگر پیشنهادات مطرح بوده که می تواند شروع زندگی نوین زوجین را زیباتر نماید.

هدایای ویژه هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال به پشتوانه تجربه ناشی از حضور سالیان در حوزه بازار صنایع دستی ایران و همت و کوشش مستمر اساتید و هنرمندان و همکاران این مجموعه توانسته است با گردآوری کلکسیونی نفیس و پربار در قالب پکیج های ویژه هدایا جهت تمامی مناسبت های گوناگون از جمله نامزدی ، عروسی ، روز زن ، روز مادر و … گامی بزرگ در این راستا بردارد. جعبه های انحصاری هفت گردون خیال ، پوششی وزین و مناسب جهت بسته بندی هدایا می باشد. تنوع گسترده محصولات هفت گردون خیال می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازها بوده و اهدای هدیه را به خاطره ای زیبا و ماندگار و شیرین تبدیل می نماید.

گلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.