07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه عید نوروز برای عروس

هدیه عید نوروز برای عروس

از جمله سنن بسیار زیبا و پسندیده عید نوروز ، رسم هدیه دادن به نوعروسان و به عبارتی عید اول آنان می باشد که در جای خود بسیار اقدامی پسندیده و نیک می باشد. اصولا در فرهنگ باستانی ایران جشن و شادمانی وجه غالب تمامی یادبودها ، گردهمایی ها و آداب و رسوم ویژه هر مناسبت است. مثلا در کشاورزی جشن انار ، جشن انگور ، جشن گندم و … یا در تقویم فلکی جشن تیرگان ، جشن مهرگان ، جشن سده ، شب یلدا ، جشن نوروز و … و بدینگونه است که تمام احوال و ایام با جشن و آداب و رسوم ویژه ای همراه است. از جمله هدیه به نوعروسان در عید نوروز.

آیا صنایع دستی برای هدیه مناسب است

صنایع دستی ایران با گستره ای بی نظیر از مجموعه محصولات متنوع ، زیبا ، کاربردی ، تزیینی ، دارای ظرفیت و پتانسیل ویژه ای در این ارتباط است. این محصولات علاوه بر این که صفت صنایع دستی را با خود به همراه دارند دارای زیبایی و جذابیت بصری فوق العاده ای بوده که می تواند علاوه بر وجه کاربردی خود زینت بخش عالی برای خانه هر شخص به ویژه نوعروسان باشد. بعضی از محصولات صنایع دستی به ویژه در حوزه محصولات نقره نما و فیروزه کوبی در این راستا دارای محصولاتی بالاخص متناسب با جشن پیوند آسمانی زوجین می باشد همانند سرویس های نقره نما یا فیروزه کوبی آینه و شمع دان و انواع رحل های زیبای خاتم کاری و یا منبت کاری قرآن مجید و یا کتاب قرآن مجید با جلدهای چرمین منقش دست ساز و …. و یا سرویس های چای خوری و پذیرایی فیروزه کوبی ، میناکاری و نقره نما. همچنین است قاب تابلوهای بی نظیر خاتم کاری و نقاشی مینیاتور که جلوه بی نظیری به هر دیوار بخشیده و بسیار روح نواز است.

هفت گردون خیال و پیشنهادات ویژه بر نوعروسان

شرکت هفت گردون خیال مبدع پکیج های متنوع و جذاب از مجموعه محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی ایران در گرایش های مختلف از جمله : خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، نقره نما و … با طراحی ، تولید ، گردآوری و عرضه بسته های هدایای گوناگون در بسته بندی بسیار شکیل و مستحکم از جمله بسته های اقتصادی ، هدایای خاص ، محصولات وی آی پی ، هدایای ویژه و … مشاوری امین و مبتکر و عرضه کننده بی واسطه و مستقیم آثار نفیس صنایع دستی ایران در مناسبت های مختلف می باشد. با مراجعه به سایت شرکت هفت گردون خیال به راحتی می توانید با این پکیج ها و بسته ها آشنا شده و اقدام به انتخاب و خرید نموده و شیرینی و حلاوت عید و جشن و مناسبت های شاد خود را افزون نمایید.

سرویس چای خوری نقره نما
ست شربت خوری خاتم کاری
سرویس چای خوری فیروزه کوب

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.