01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس آینه و شمعدان میناکاری

هدیه لوکس آینه و شمعدان میناکاری

هنر زیبا و منحصر به فرد میناکاری از دیرین ترین و مشهورترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران است. همانند بسیاری از هنر‌های رایج میناکاری به ویژه میناکاری روی مس از شاخص ترین تولیدات هنرمندان اصفهانی است.
میناکاری بر زیرساخت های متنوع و متفاوتی عرضه می گردد و هر کدام بنا بر نوع زیر ساخت محصولاتی خاص را در بر می گیرند.
اهم زیرساخت‌ های هنر مینا‌کاری عبارتند از میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب.
اصفهان طلایه‌ دار هنر مینا‌کاری بر روی سطوح مسی است که در برگیرنده بسیاری از محصولات پرمصرف همانند انواع گلدان، بشقاب، کاسه، شیرینی خوری، وز خوزی، آجیل خوری، سنگاب و… می باشد.
شاخه محصولات میناکاری روی سفال را شهر همدان به ویژه لالجین نمایندگی می نماید.
همچنین است محصولات میناکاری روی سفال میبد یزد.
شاخه محصولات میناکاری روی فلزات گرانبهایی همچون طلا و نقره را شهرهای اهواز با میناکاری ویژه و خاص خود بر زیورآلات طلا و نقره (صابئین اهواز) و همچنین اصفهان پرچم داری می‌نمایند.
اصالت نقش در آثار میناکاری حائز اهمیت بسزایی است.
میناکاری با کنایه بر آسمان زیبای لاجوردی و بهره‌مندی از موتیف های اصیل ایرانی همچون گل و مرغ، اسلیمی، نقاشی خط، اسطوره های ملی و باستانی، ابنیه و اماکن تاریخی، خالق محصولات شگفت انگیز و خاص می باشد.
از حوزه محصولات جذاب میناکاری روی مس در شاخه محصولات خانگی می‌ توان از محصولی بسیار ارزشمند و جذاب نام برد که علاوه بر زیبایی فوق العاده و چشمگیر دارای کاربردی مهم بوده و بسیار خاص و لوکس می‌باشد.
آینه و شمعدان میناکاری.
این محصول زیبا به عنوان یک هدیه لوکس به ویژه برای نوعروسان و در ترکیب چیدمان جهیزیه محصولی بی رقیب است.
آینه های میناکاری در انواع ابعاد و اشکال مختلف با حاشیه های کار شده و دالبر شده به همراه دو عدد شمعدان بی نظیر تمام مینا، بسیار چشم نواز و دوست داشتنی بوده و به عنوان یک هدیه لوکس بسیار ماندگار، مطلوب و چشمگیر است.
این محصول زیبا در انواع رنگ بندی های جذاب و متنوع و همچنین انواع نقش های اصلیل عرضه گردیده اند.
با انتخاب این هدیه لوکس شاهد تأثیری شگرف، ماندگار و شیرین خواهید بود.

صنایع دستی میناکاری

هدیه لوکس آینه و شمعدان میناکاری

هفت گردون خیال با حضور استادکاران ماهر شاخه های مهمی همچون میناکاری، خاتم کاری، سفالگری و… در مجموعه خود توانسته است مبادرت به عرضه هدایای نفیس، لوکس و متنوعی در قالب پکیج های انحصاری نموده و گامی مهم در راستای ارائه ای متفاوت و همچنین وزین هدایای صنایع دستی برداشته و پیشگام در مسیری متفاوت و خاص باشد. این پکیج های چند محصوله با بسته بندی های لوکس و خاص تحت عناوینی همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات آنتیک، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه گردیده اند.
متقاضیان محترم با حضور در وبسایت و مشاهده تمامی پکیج های پیشنهادی می‌توانند تجربه خریدی متفاوت، جذاب و به صرفه را در کارنامه خود ثبت نموده و یادگاری شیرین و ماندگار از خود در اذهان ثبت نمایند.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.