31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس سنبلدان میناکاری

هدیه لوکس سنبلدان میناکاری

عرصه زیبای میناکاری از مجموعه متنوع صنایع دستی ایران با ارائه ای متفاوت از هدیه لوکس می‌ تواند رافع نیازهای رو به رشد جامعه در تهیه هدیه لوکس، اصیل و فاخر باشد.
میناکاری از اصیل ترین و دیرین ترین هنرهای دستی ملی ماست که با پیشینه‌ای کهن و درخشان دستاورد های بزرگی را به ارمغان آورده است، تنوع زیرساخت های محصولات میناکاری موحب عرضه بسیار متنوع انواع دست سازه های نفیس میناکاری گردیده است، زیرساخت‌ هایی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی برنج، مینا کاری روی نقره و میناکاری روی چوب.
هر کدام از زیرساخت‌ های نامبرده طیف خاصی از محصولات را نمایندگی می نمایند، به عنوان نمونه شهر هنرخیز و هنرپرور اصفهان با ارائه گسترده‌ ای در حوزه محصولات میناکاری روی مس طلایه‌ دار این هنر اصیل و ملی ایرانی است، یا محصولات متنوع و زیبای میناکاری روی سفال که توسط هنرمندان میناکار و سفالگر لالجین همدان عرضه می‌شود، توانسته است خالق زیبایی های ناب و شگفتی ساز در این عرصه گردیده و آوازه ای جهانی یابد، یا هنرمندان صائبین اهوازی که با نهایت ذوق و خلاقیت هنرمندی در طراحی و ساخت زیورآلات میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره حرف اول را در این عرصه می زنند.
با ورود جوانان پرشور، هنرمند و خلاق حوزه صنایع دستی ایران به ویژه در عرصه شاخه میناکاری روی سفال، میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره شاهد نوآوری‌ ها و ابداعات شگفت انگیزی در طراحی و ساخت محصولات میناکاری بوده و این امر موجب گرایش بیشتر نسل جوان و آینده‌ دار میهن به دست آفرینه های هنرمندان صنایع دستی ایران گردیده است.
همچنین زمینه ای برای اشتغال‌ زایی بیشتر و رونق عرصه‌ های مختلف اقتصادی گردیده است.
همچنین است اقبال روبه رشد سازمان ها و ادارات و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی نسبت به محصولات و هدایای نفیس و اصیل صنایع‌ دستی ایران در مناسبت‌ های مختلف.
یکی از زیباترین و نفیس ترین محصولات حوزه میناکاری روی مس، سنبلدان های زیبای میناکاری است که جلوه فوق‌ العاده‌ای داشته و خود به تنهایی به عنوان یک هدیه لوکس، انتخابی صحیح، شایسته و مناسب است.
این سنبلدان های زیبا با حاشیه زیبای قلمزنی و استفاده از نقوش سنتی ایرانی همچون گل و مرغ، خطوط و نقوش اسلیمی، ختایی و بته جقه ملاحت و جلوی فوق‌العاده‌ ای داشته و انتخابی مطمئن برای هدایای مورد نیاز شماست.

ست هدیه گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و هدیه لوکس میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال همواره نگاهی خاص به میناکاری داشته و دارد و در چیدمان متنوع پکیج های انحصاری خود به کرات از انواع محصولات زیبای میناکاری استادکاران خود بهره می برد.
پکیج های هفت گردون با عناوینی همچون : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… انتخاب شایسته ای می باشد برای رفع نیاز شما و هدایای اصیل، فاخر و نفیس.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های پیشنهادی می‌ تواند یاری‌ گر شما در انتخابی مطمئن برای تهیه داروی مورد نیازتان باشد.

خرید هدایای اداری از حوزه میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.