31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس صنایع دستی برای تمام مناسبت ها

هدیه لوکس صنایع دستی برای تمام مناسبت ها

در تمامی مناسبت های رسمی و غیر رسمی همچون اعیاد گوناگون و یا مناسبت‌ های اداری، صنایع دستی ایران دارای محصولات جذاب و اصیل می باشد که می توان آن را به عنوان یک هدیه لوکس ویژه اهدا به عزیزان انتخاب نمود.
سرفصل های متنوع و زیرمجموعه های متفاوت صنایع دستی به بیش از صدها عنوان و گرایش می‌رسد که بسیاری از آن دارای اشتهار و محبوبیتی ملی و حتی بین المللی است.
مهم ترین سرشاخه های معروف صنایع‌ دستی را می‌توان خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج، میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، آبگینه، فرش و گلیم و تابلو فرش دست بافت و… عنوان نمود.
هر کدام از شاخه های فوق با عرضه انواع محصولات متنوع، زیبا و اصیل و با کارکردهای گوناگون پاسخگوی نیاز شما به تهیه هدیه لوکس و جذاب هستند، به ویژه در تقویم سالیانه ادارات و مؤسسات بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی به مناسبت هایی بر می خوریم که در آن مناسبت ها هدایایی برای مدیران موفق، کارمندان نمونه شرکت‌ها و مؤسسات طرف همکاری در نظر گرفته و اهدا می شود. خوشبختانه امروزه اکثر این هدایا از میان محصولات زیبا و اصیل صنایع دستی ایران انتخاب، تهیه و اهدا می‌شود. این اتفاق مبارک علاوه بر حمایت از این میراث ارزشمند و گرانبهای ملی، باعث رونق تولید و همچنین افزایش اشتغال زایی در شرایط دشوار فعلی می گردد که باید آن را به فال نیک گرفت، چرا که صنایع دستی ایرانی به ویژه در شرایط سخت اقتصادی فعلی و بحران های عمومی ناشی از اپیدمی کرونا و همچنین تحریم‌ های اعمال شده توانسته است به همت تلاش و کوشش بی وقفه هنرمندان صنعتگران این عرصه به حیات خود ادامه داده و چراغ آن را روشن نگاه داشته شود.
صنایع دستی ایران به واسطه اصالت و هویت ملی و میهنی خود و به واسطه روح هنری نهفته در آن و همچنین به واسطه دمیدن روح متعالی هنرمند در اثر خویش، عرصه ای است شایسته و سزاوار برای انتخاب یک هدیه لوکس، فاخر و اصیل.

بسته اقتصادی گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه لوکس

بازرگانی هفت گردون خیال با حضور اساتید بزرگواری از شاخه های مهمی همچون خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، و … در مجموعه خو.د با عرضه هدیه لوکس و نفیس از حوزه های متفاوت صنایع دستی در قالب پکیج های انحصاری ، چند محصوله و جذاب در زمینه رفع نیازهایی در حوزه های همچون هدیه مدیر ، هدیه رئیس ، هدیه اداری ، هدیه مدیریت ، هدیه لوکس ، هدیه خاص ، هدیه جدید و هدیه ویژه گامی بزرگ و مهم برداشته و موفق به جلب اعتماد و همکاری و مشارکت با موسسات مختلف و مهم و معتبر دولتی و خصوصی گردیده است که اسامی بخش هایی از آن در وبسایت هفت گردون خیال جهت اطلاع و آگاهی متقاضیان محترم این محصولات و هدایا قرار داده شده است.

با رجوع به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پیشنهادات جذاب در قالب پکیج های ابداعی همراه با بسته بندی های شکیل و وزین می توانید تجربه شیرین خریدی متفاوت ، امن و به صرفه را ثبت نمایید.

صنایع دستی، مناسبتهای ملی، یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.