04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه لوکس

یک هدیه دارای ویژگی‌ هایی است که با آن شناخته و متمایز می‌شود. علاوه بر ویژگی های ذاتی یک هدیه اهداء هدیه دارای کارکردها و همچنین نیات و انگیزه‌ های متفاوت است. در اهداء هدیه باید به تمامی نکات مهم توجه کرد. از جمله : ویژگی‌های هدیه که شامل کارکرد، اصالت، زیبایی، شناسنامه آن و همچنین نیت و انگیزه اولیه از انتخاب هدیه و به عبارتی منظور هدیه دهنده از اهداء هدیه و نیت اولیه آن و از همه مهم تر خصوصیات هدیه گیرنده که شامل موارد مختلفی می شود از جمله : جنسیت، سن، روحیات، علائق، نیازها و شرایط اجتماعی و فرهنگی آن.
بنا بر عوامل برشمرده فوق می توان پی برد که برای نیل به بالاترین بازخورد در راستای برآورد اهداف و نیات اولیه هدیه دهنده باید به نکات بر شمرده فوق در هنگام تهیه و اهداء هدیه، توجه و دقت لازم مبذول داشت.
پیرامون ما هستند بسیاری افراد چه در سطح خانواده، چه در میان دوستان و چه در جمع همکاران اداری و کاری که دارای سلیقه ای خاص هستند و علائق خاصی دارند. این سلیقه خاص می تواند شامل عناوین مختلفی باشد که یکی از مهم ترین آن لوکس پسندی است. سلیقه های لوکس پسند طبعاً هدیه لوکس را می پسندند. هدیه لوکس دارای ویژگی های خاص خود می باشد. مرغوبیت مواد و متریال ساخت، کم بودن آن به لحاظ کمیت در تولید و عرضه، پربها و گران بودن آن، ساخت با بالاترین استاندارد ممکن و عواملی دیگر در این راستا.
حال با این پیشگفتار جهت یافتن مصادیق آن نگاهی اجمالی خواهیم انداخت بر هدایای صنایع دستی ایران و البته هدیه لوکس آن در گرایش ها و زیرشاخه های متنوع آن.
همانگونه که می‌دانیم صنایع دستی ایران دارای صدها عنوان و زیرمجموعه ثبت شده می باشد و همچنین دارای طیف گسترده ای از محصولات و هدایای متنوع کاربردی، دکوراتیو و یا توأمان می‌باشد.
در بعضی از گرایش‌ های مهم آن همچون خاتم کاری، میناکاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی، نقره نما، منبت، معرق، حکاکی چوب، قلمزنی، ترمه، زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و تابلو فرش ما شاهد عرضه محصولاتی بسیار نفیس و فاخر و در یک کلام لوکس می‌باشیم.
هدیه لوکس صنایع دستی ایران دارای اصالت، زیبایی و وجاهت خاصی می باشد، که در بعضی از شاخه‌ های آن شاهد محبوبیت و شهرت جهانی نیز می باشیم.
علاوه بر آن به علت کثرت و گستردگی محصولات و هدایای نفیس و لوکس صنایع دستی ایران می توان انتظار داشت که تمامی علائق و سلیقه ها در هر رده سنی و هر موقعیت فردی و اجتماعی را پوشش دهد. اگر در پی یافتن هدیه لوکس هستید با خیالی راحت به سراغ صنایع‌ دستی ایران بروید و هدیه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ست کشکول فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و هدیه لوکس

بازرگانی هفت گردون خیال همواره در پی برآورد آنچه شما خواستارید، می باشد.
در حوزه صنایع دستی دست پر هفت گردون در تولید و عرضه محصولاتی لوکس و نفیس که بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبان مشکل پسند و لوکس باشد، یاور شماست.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با کلکسیونی از پیشنهادات جذاب در حوزه‌ های مختلفی همچون : هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه لوکس در خدمت متقاضیان و علاقمندان به هدیه لوکس از حوزه صنایع دستی می باشد.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.