05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت از حوزه صنایع دستی

هدیه مدیریت از حوزه صنایع دستی

عرصه متنوع و زیبایی صنایع دستی ایران، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب هدیه مدیریت است، زیرا که هدیه مدیریت دارای ویژگی های خاصی است که آن ویژگی ها را می توانیم به بهترین صورت ممکن در محصولات صنایع دستی ایران نظاره‌ گر باشیم.
هدیه مدیریت دارای چه ویژگی هایی است که باید هنگام تهیه بدان توجه نمود، پیش از هر چیز باید توجه داشت هدیه مدیریت یک هدیه شخصی و دوستانه نیست. هدیه مدیریت یک هدیه رسمی است و شاخصه‌. های مهم آن عبارتند از : اصالت، هویت، پیشینه، جذابیت، زیبایی و کاربرد آن و در بهترین وجه ممکن می توان تمامی مشخصات ذکر شده را در محصولات و دستاوردهای متفاوت و متکثر صنایع دستی ایران شاهد بود.
صنایع دستی ایران بالغ بر صدها عنوان زیر مجموعه می باشد که هرکدام هدایای نفیس و جذابی را در حوزه خود عرضه نموده اند.
زیر مجموعه هایی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
به عنوان مثال در حوزه اصیل و زیبای خاتم کاری می توان پیشنهادات جذابی را برای انتخاب هدیه مدیریت در نظر گرفت که شامل انواع ست های مدیریتی رومیزی خاتم متشکل از چند محصول نفیس خاتم کاربردی است یا قاب تابلوهای شکیل خاتم، خاتم و میناکاری، خاتم و منبت، خاتم و معرق و… یا بسیاری محصولات خاص دیگر که برازنده یک هدیه نفیس مدیریتی است.
علاوه بر خود هدیه نحوه پوشش و بسته بندی هدیه نیز خود شاخصه مهم دیگری برای یک هدیه وزین به ویژه در حوزه هدیه مدیریت است.
شایسته است که هدایا در بسته‌ بندی‌ های شکیل، زیبا و مستحکم عرضه گردند و اهدا شوند تا شأن دو سویه هدیه گیرنده و هدیه دهنده رعایت شود و تأثیر و بازخوردی دو چندان داشته باشد.

ست شیرینی خوری پرداز

هفت گردون خیال هدایای مدیریت و سایر هدایای پیشنهادی

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک هدایای نفیس و شکیل از حوزه صنایع دستی خود برای متقاضیان محترم و همچنین با توجه به مشی خلاقانه و مبتکرانه خود در عرصه تولید و به ویژه ارائه متفاوت هدایای خود، اقدام به طراحی و خلق پکیج های فوق العاده جذاب، نفیس و چند محصوله از شاخه‌ های مهم صنایع دستی به همراه بسته بندی نفیس و وزین نموده است، تا بتواند نیازهای متقاضیان محترم به هدایای فاخر را به ویژه در حوزه‌ های همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه به شایسته ترین صورت ممکن پاسخگو باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات ارائه شده بوده و می توانید با حضور در وبسایت و مشاهده تمامی پکیج های جذاب پیشنهادی، انتخابی مطمئن، زیبا، به صرفه و متفاوت را تجربه نمایید.

میناکاری عرضه‌ کننده هدایای خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.