29 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت از حوزه صنایع دستی

هدیه مدیریت از حوزه صنایع دستی

امروزه شاهد نوعی تخصصی شدن هدیه در مناسبت‌ های مختلف می باشیم.
این اتفاق مبارک و خوشایند به واسطه گسترش شبکه های اجتماعی و مجازی و رشد رسانه‌ های ارتباطی اینترنتی و استفاده روزانه اقشار وسیعی از طبقات آحاد مختلف اجتماعی اعم از ارگان ها، نهادها، سازمان‌ها، دفاتر مختلف و اشخاص حقیقی از خدمات اینترنتی و شبکه های مجازی فروش و عرضه کالا و محصولات مختلف می باشیم.
این امر کمک شایانی به رشد و افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی کرده است و بر این اساس زمینه تخصصی تر شدن تمامی خدمات و تولیدات فراهم گردیده است.
تأثیرات مثبت و شگرف این امر بر حوزه صنایع دستی ایران نیز غیر قابل چشم پوشی می باشد و نکته مهم و مبارک در این رابطه امکان معرفی و عرضه محصولات و کالاهای تولید شده در عرصه صنایع دستی از هر نقطه ای از خاک میهن عزیزمان توسط هنرمندان و صنعتگران دور از مرکز و شهرهای بزرگ است. با عنایت به طیف وسیع شاخه‌ های مختلف صنایع دستی ایران همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب، و صدها عنوان دیگر و نیز حضور خوشایند صنایع دستی ایران در تمامی عرصه‌های فردی و اجتماعی زیست روزانه ما، می‌توان انتخاب هدیه را امری تخصصی تر در نظر گرفت، چرا که صنایع دستی ایران با عرضه وسیع هدایای گوناگون به شایستگی می تواند به عنوان مرجع معتبر برای هدایای تخصصی از جمله هدیه مدیریت باشد.
هدیه مدیریت طبعأ دارای ویژگی‌ هایی است که ایجاب می نماید که هنگام انتخاب و تهیه بدان نکات توجه کافی مبذول داشت.
محصولات صنایع دستی دارای اصالت، هویت، جذابیت، زیبایی و کاربردی بوده و در بعضی از گرایش‌ های آن همچون خاتم کاری، فیروزه کوبی و میناکاری شاهد محصولات بسیار نفیس و شکیل می باشیم که به شایستگی می‌تواند به عنوان هدیه مدیریت انتخاب و تهیه گردد.

ست سنبلدان و شکلات خوری فیروزه کوبی

بازرگانی هفت گردون خیال و ارائه هدیه مدیریت

هفت گردون خیال مفتخر است که توانسته با ارائه کلکسیونی متنوع و جذاب از مجموعه محصولات‌ نفیس، فاخر و زیبای خود از عرصه صنایع‌ دستی، پاسخگوی نیاز متقاضیان محترم در زمینه هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه باشد و چونان مشاوری متعهد از ابتدا تا انتها یاور ایشان در انتخاب بهترین ها و مناسب ترین ها باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای است برای انتخاب مناسب ترین ها و شکیل ترین های صنایع دستی.

ست گلدان و آجیل خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.