31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده > هدیه مدیریت چه بدهیم

هدیه مدیریت چه بدهیم

امروزه یکی از دغدغه های ادارات، سازمان ها و مؤسسات در مناسبت های ویژه خود مانند مراسم‌ تودیع با مدیریت قبلی و یا خیر مقدم به مدیریت جدید، انتخاب یک هدیه مناسب ویژه این مناسبت است. به ویژه در انتخاب هدیه مدیریت این امر حساسیت ویژه‌ای دارد، زیرا که هدیه مدیریت باید متناسب با شأن و جایگاه اداری و اجتماعی مدیریت بوده و هر هدیه ای نمی تواند انتخاب و اهدا شود، زیرا اهدای هدیه با اهداف و انگیزه های خاصی صورت می پذیرد و اگر آن هدیه ویژگی‌ های لازم را بدان منظور نداشته باشد، طبعاً اهداف اولیه از اهدای هدیه برآورده نخواهد شد.
هدیه مدیریت دارای ویژگی‌ هایی است که فهرست وار به چند سرفصل آن اشاره می‌رود تا متقاضیان محترم بتوانند با چشمی باز، انتخابی آگاهانه داشته باشند.
۱) هدیه مدیریت باید شکیل و وزین باشد و به عبارتی هدیه باید دارای اصالت، شناسنامه و هویت باشد.

۲) هدیه مدیریت نباید از میان هدایای شخصی و خیلی ساده و صمیمانه انتخاب شده باشد، بلکه به نوعی باید حاوی رسمیت خاصی باشد.

۳) هدیه باید دارای بار ارزشی و فرهنگی نیز باشد.

۴) هدیه مدیریت علاوه بر وجه تزیینی و زیبایی آن ترجیحاً دارای ویژگی کاربردی نیز باشد.

۵) پوشش و لفاف هدیه باید حتماً متناسب و شکیل بوده و در یک بسته بندی ساده و معمولی نباشد.

۶) هدیه مدیریت ترجیحاً حاوی کارت و یا دست‌ کم نشانی از مجموعه تحت امر مدیریت بوده و در متن کارت به سِمت و خدمات مدیریت اشاره رفته باشد تا بازخوردی شایسته تر داشته باشد.
در میان گزینه‌ هایی که با آن روبرو می باشیم، حوزه محصولات صنایع دستی ایران عرصه‌ ای است که می توان تمامی عوامل برشمرده را در آن سراغ گرفت، چرا که صنایع دستی ایران نشأت گرفته از روح بلند فرهنگ و سنن زیبا و ارزشمند ملی ما بوده، اصالت دارد، کاربردی است، شکیل و دارای هویت است. تمامی شاخه های مهم و مشهور صنایع دستی ایران به ویژه در حوزه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، سرامیک و سفال، حکاکی مس، حکاکی چوب و… دارای هویت، شناسنامه و اصالت بوده و می‌توان با فراغ خاطر از میان محصولات شکیل و وزین آن دست به انتخاب و تهیه هدیه مدیریت زد و نام نیک و ماندگاری را در اذهان از خود بر جای گذارد.

ست هدیه آجیل خوری و شیرینی خوری مس و پرداز

هفت گردون خیال و هدیه مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو شروع به فعالیت خود در این عرصه، همواره یکی از دغدغه هایش عرضه هدایایی ویژه و خاص برای مدیریت و مسئولین عالی‌ رتبه سازمان ها و ارگان ها در مناسبت‌ های مخصوص بوده است.
همچنین است سایر سرفصل های مهمی همچون : هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه مدیریت.
در این راستا هفت گردون با ابداع پکیج های انحصاری متشکل از محصولات متنوع صنایع دستی از شاخه‌های مهم و مشهور، گامی بزرگ در برآورده ساختن این نیاز روز افزون بر داشته و در وبسایت جامع خود تمامی پکیج های خود را به نمایش و در معرض دید، انتخاب و تهیه متقاضیان محترم قرار داده است.

ست هدیه شیرینی خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی یک ضرورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.