07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه مدیریت

در فرهنگ اصیل و دیرین ایرانی از دیرباز رسم نیکوی هدیه‌ دادن رواج داشته و دارد، خصوصاً که در گستره آن جشن های گوناگونی مرسوم است و در رأس آن جشن باستانی سال نو که در محدوده ممالک فارسی زبان و دارای ریشه‌ های فرهنگی یکسان با میهن عزیزمان نیز به چشم می‌خورد. همچون تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان و بخش‌هایی از هندوستان، پاکستان، ترکمنستان، در محدوده آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی.
هدیه دادن دارای فرهنگ و آداب ویژه‌ ای است که خصوصاً برای افرادی که دارای شأن و مرتبه اجتماعی و فرهنگی و یا ملی و مذهبی بالایی هستند، این امر حساسیت ویژه‌ ای را می‌طلبد، که توجه به آن می تواند تأثیرپذیری این امر را بیشتر نماید و مقصود و برآورد نمودن نیت و هدف اولیه از اهدای هدیه را یاری نماید.
صرف نظر از مناسبت های شخصی در ابعاد اجتماعی ما شاهد اهدای هدیه به افراد مختلف به ویژه در میان سازمان‌ ها و ارگان‌ها می باشیم و در رأس آن تقدیر و تشکر از مدیران و رؤسای موفق سازمانی و یا تقدیر در مراسم ترویج یا بازنشستگی و یا معارفه مدیر جدید، این امر بسیار رایج است. در اهدای هدیه مدیریت باید به شأن و مرتبه مدیریت دقت و توجه لازم مبذول داشت و هدیه ای را در نظر گرفت که آن هدیه دارای هویت، مرتبه و شأن شایسته ای باشد و چه گزینه‌ ای بهتر و شایسته تر از هدایای نفیس، اصیل و شکیل صنایع دستی ایران.
صنایع دستی ایران به واسطه اینکه نشأت گرفته از هویت، اصالت و روح فرهنگ والای ایرانی است دارای جایگاه والا و شایسته‌ ای در نزد افکار عمومی ایرانیان می باشد و بیش از هر چیز اصالتاً ماهیتی ارزش مدارانه و فرهنگی والا دارد، خصوصاً اینکه دارای تنوع گسترده ای به لحاظ نوع، کارکرد، زیر ساخت و طراحی بوده و می تواند پوشش وسیعی به تمامی سلایق بدهد.
شاخه های متنوع و پر محصول صنایع دستی ایران همچون میناکاری، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، قلم زنی، مس و حکاکی، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون) هر کدام با در بر داشتن طیف وسیعی از هدایای نفیس و شکیل و شایسته می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سازمان‌ ها، نهادها و ارگان‌ های بزرگ دولتی و خصوصی در مناسبت های ویژه در خصوص تهیه هدیه مدیریت باشد، کما اینکه در عمل نیز این اتفاق مبارک صورت پذیرفته است و ما شاهد رشد انتخاب هدایای صنایع دستی به عنوان هدیه مدیریت می باشیم.

ست بشقاب سفال در جعبه مقوایی

هفت گردون خیال و پیشنهاد های خاص برای هدیه مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال با وقوف شایسته به این امر مهم، خود پیشگام در این عرصه بوده است و با تدارک هدایای والا و ارزشمندی از مجموعه صنایع دستی نفیس و اصیل خود در قالب پکیج های انحصاری و متفاوت با دستی پر به این عرصه وارد گشته است و در کارنامه موفق کاری خود توانسته است با بسیاری از نهاد ها، سازمان ها و ارگان های مهم و بزرگ دولتی و خصوصی در این خصوص همکاری نماید که علاقمندان محترم می‌توانند با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال با اسامی آنها آشنا گردند و با خیالی آسوده در تهیه هدایای مورد نظر خود از محصولات نفیس صنایع دستی هفت گردون در شاخه‌ های هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه لوکس بهره‌مند شود.

ست بشقاب و گلدان مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.