09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه مدیر

آیا تا به حال برای مدیرتان هدیه خریده اید، برای هدیه مدیر چه ملاک هایی را در نظر گرفته اید، آیا توانستید یک هدیه مناسبی تهیه نمایید و آیا مورد پسند و علاقه مدیرتان بود، آیا نیت و منظور شما از اهداء هدیه به مدیر برآورده گردید، آیا هدیه مدیری که تهیه کردید هدیه ای ماندگار و ارزشمند بود، آیا کاربردی بود یا صرفاً زیبا بود، آیا توانستید آن را به راحتی تهیه نمایید و در شرایط فعلی که حضور در مراکز عمومی خرید با مخاطراتی همراه است چگونه آن را تهیه نمودید،
این‌ ها گوشه‌ ای از سؤالات رایجی است که شخص هنگام تهیه هدیه با آن روبرو می شود و طبعاً اگر از قبل آگاهانه و با چشم باز اقدام به این کار نمایید ماحصل آن نیز نیل به دریافت بهترین نتیجه است. هدیه مدیر طبعأ با هدیه شخصی دوستانه و خانوادگی متفاوت است. در انتخاب هدیه مدیر نوعی رسمیت و فاصله گذاری ویژه باید رعایت شود و این بدان معناست که شأن ویژه مدیر و یا رئیس با شأن دوست، بستگان و حتی همکار متفاوت می باشد و در انتخاب هدیه مناسب برای مدیر باید رعایت و لحاظ گردد.
البته ضمن درک این تفاوت در جایگاه اجتماعی مدیر نزد ما، می‌بایست در کلیت آن به علائق ویژه و خصوصیات فکری، رفتاری و اخلاقی مدیر نیز توجه لازم را مبذول داشت، تا هدیه ما دارای بهترین کارکرد باشد و بی ربط به خصوصیات شخصی و اجتماعی مدیر نباشد.
هدیه مدیر باید دارای پشتوانه معنوی، ارزشی و به عبارتی فرهنگی باشد و صرف بهای بالای هدیه نمی‌ تواند تنها دلیل انتخاب یک محصول به عنوان هدیه مدیر باشد.
از میان مجموعه گزینه‌ های مطرح در رابطه با انتخاب هدیه مدیر ما به سمت هدایای نفیس، ارزشمند و اصیل صنایع دستی ایران رهنمون می شویم.
از آنجا که صنایع دستی میراث گرانقدر ملی و میهنی ماست و امانتی است که پس از گذشت قرن ها نسل به نسل به امانت امروز به دست ما سپرده گردیده است، بر ما فرض است که نگاهبان شایسته‌ ای برای حفظ و پاسداشت آن باشیم و در گام بعدی به سهم خود در رواج، شکوفایی، ترقی و پیشرفت آن کوشا بوده و چراغ آن را روشن نگاه داریم.
گستره شاخه های متنوع صنایع دستی ایران بسیار چشمگیر است و بیش از صدها عنوان آن به ثبت ملی و بعضاً تعدادی به ثبت جهانی رسیده است.
به عنوان میراثی فرهنگی گرایش هایی همچون : خاتم‌ کاری، میناکاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، گلیم و فرش دست بافت، سفال و سرامیک، آبگینه، حکاکی مس، حکاکی چوب، ترمه، قلمکار، قلمزنی و…
در تمامی گرایش های نامبرده ما شاهد حضور محصولاتی نفیس، فاخر و اصیل می باشیم که می تواند پاسخگوی شایسته نیاز ما در انتخاب هدیه مدیر باشد.

ست بشقاب و گلدان میناکاری روی سفال

هفت گردون خیال و هدیه مدیر

هفت گردون خیال همیشه در حیطه کاری خود در حوزه صنایع دستی ایران به این مهم توجه و دقت لازم و وافی ابراز نموده است.
پیشنهاد های متفاوت و جذاب هفت گردون خیال در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیریت، هدیه جدید و هدیه لوکس می‌تواند امر انتخاب و تهیه هدیه مدیر را برای شما بسیار سهل و دلپذیر و همچنین به صرفه نماید و رضایت مدیر را در پایان از دریافت این هدیه برای شما به خاطره ای شیرین و ماندگار مبدل سازد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال منبعی است برای انتخاب مناسب ترین و شکیل ترین هدیه مدیر از حوزه هدایای صنایع دستی.

ست هدیه خاص بشقاب سفال و مینا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.