01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه نوروزی شرکتی

هدیه نوروزی شرکتی

شرکت ها و سازمان های مختلف اقتصادی ، بازرگانی و فرهنگی هر کدام بنا بر فراخود خود و ارتباطات و حوزه فعالیت خود در طی سال به ویژه به مناسبت آغاز سال نو هدایایی را برای مشتریان و یا همکاران طرف قرارداد خود و مدیران سازمان های مختلف دولتی و خصوصی در نظر گرفته و اهدا می نماید. اهدای هدایای شرکتی در بطن خود دارای ضوابط و الزاماتی است که عمل و توجه به آن ضروری است. رعایت نکات مهم و لازم در این ارتباط اثربخشی بیشتری را برای اهداکنندگان هدایا به ارمغان می آورد و عدم توجه به آن شما را از اهداف بلندمدت و یا کوتاه مدت خود دور خواهد ساخت. در رابطه با اهدای هدایای شرکتی چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد.

هدیه نوروزی شرکتی و صنایع دستی

صنایع دستی ایران به واسطه تنوع و تکثر فوق العاده ، همچنین طراحی و ساخت ویژه و جذابیت بی نظیر بصری دارای ظرفیت گسترده ای برای انتخاب به عنوان هدیه است به ویژه برای هدایای خاص و نفیس و وی آی پی امکان انتخاب بسیاری در برابر متقاضیان محترم قرار دارد. انواع گرایش های گوناگون محصولات فوق از جمله صنایع دستی خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، میناکاری ، مس و پرداز ، ترمه و قلم کار و … جلوه ای درخشان و زیبا و رنگارنگ را در برابر دیدگان آدمی قرار می دهد. محصولات صنایع دستی ایران علاوه بر جنبه زیبایی شناسانه دارای وجه کاربردی نیز می باشد و اکثر محصولات صنایع دستی در زندگی روزمره فردی و اجتماعی ما دارای کاربرد بوده و صرفا تزیینی نبوده و استفاده های مختلف در روند روزمره زندگی دارند از جمله انواع ظروف پذیرایی ، انواع تابلوها و ساعت های دیواری و رومیزی ، ست های نفیس مدیریتی خاتم ، انواع شمع دان و آینه و بسیاری محصولات دیگر

هدایای شرکت هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال با عنایت به این ظرفیت گسترده و همچنین نیاز روز افزون متقاضیان محترم اعم از فردی یا سازمانی و شرکتی به هدایای متنوع ، شکیل و وزین اقدام به ارائه پکیج های متنوع ، زیبا ، کاربردی و نفیس در قالب هدایای مدیران ، محصولات وی آی پی ، هدایای خاص ، بسته های اقتصادی و … نموده است.

این پکیج ها که در بسته بندی های نفیس ، مستحکم و لوکس ویژه این مجموعه فراهم گردیده است ، پاسخ شایسته و فراگیری به این نیاز شرکت های محترم در مناسبت های گوناگون به ویژه جهت ایام نوروز داده است. با تهیه این بسته ها و اهدای آن یقینا نام نیک شما و مجموعه تحت مدیریت شما در اذهان به نیکی و اصالت در اذهان ثبت و ماندگار خواهد گردید.

گلدان مس و پرداز و ترمه ابریشم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.