05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه نوروزی می دهیم تا امید زنده بماند

هدیه نوروزی می دهیم تا امید زنده بماند

مگر می شود بهاران از راه برسد و از رویش جوانه ها شادمان نبود ؟ مگر می شود سنت چندین هزار ساله نوروز و عید را جشن نگرفت و خرسند نبود ؟ زمستان می رود و بهار با تمامی زیبایی هایش از راه می رسد تا رخوت سرد زمستان را از خاطره ها بزداید. باید بذر امید را در خاک دل و جانمان بکاریم تا شاهد رویش جوانه های امید و زندگی و خرمی و شادمانی باشیم هرچند که ابرهای تیره آسمان را پوشانده باشد. خورشید امید بهاران از پس ابرها نمایان خواهد گشت.

هدیه نوروزی چه بدهیم

رسم نیکوی هدیه نوروزی دادن قدمتی هم پای خود عید نوروز داد. در فرهنگ زیبای ما هدیه نوروزی گرفتن به ویژه از بزرگان و پیش کسوتان را نوعی شگون و برکت تلقی می نمایند و بیراه نیست اگر بگوییم هدایای نوروزی نوعی تقدس و خیر و برکت را با خود به ارمغان می آورد. بنابر این سخن انتظار می رود که در انتخاب و اهدای هدیه دقت نظر و توجه کافی مبذول داشته شود و تمامی آداب آن به نحو شایسته و احسنت رعایت گردد تا با اهدای آن اهدافمان بیشتر و بهتر برآورده گردد. پیشنهاد اهدای صنایع دستی زیبای ایران پاسخی شایسته و در خور توجه به این مهم است. چه این که صنایع دستی ایران برخواسته از روح اصیل ، هنردوست و زیبا پسند ایرانی است و هنرمندان صنعتگر سازنده این آثار و محصولات صرفا کالایی را تولید نکرده اند ، بلکه روح هنرجوی خود را نیز گویادر آن دمیده اند. در تمامی مراحل ساخت اثر از طراحی و ایده اولیه تا ساخت و عرضه آن به جامعه. صنایع دستی ایران با عنایت به تنوع گسترده آن و خواستگاه های اقلیمی متفاوت آن دارای آنچنان جذابیت ، زیبایی و خلاقیت و تنوعی است که تمامی سلائق و گرایش ها را در هر رده اجتماعی ، فرهنگی و … پوشش می دهد. به عنوان چند نمونه می توان محصولات خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، ترمه و قلمکار و … اشاره نمود که هر کدام ما را با خود به دنیایی پر از رمز و راز و زیبا و جذاب میبرد.

هدایای نوروزی هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال از بدو تاسیس خود و ورود به عرصه صنایع دستی ایران وجهه همت خود را به تولید و ترویج و توزیع بهینه این دست سازه های گرانقدر و اصیل قرار داده است و در این راستا با طراحی و ساخت جعبه های لوکس ، نفیس و مستحکم ادای احترامی به این آثار و محصولات و همچنین متقاضیان محترم آن نموده است. پکیج های متنوع و متفاوت پیشنهادی هفت گردون خیال همانند بسته های اقتصادی ، هدایای مدیران ، محصولات وی آی پی ، هدایای ویژه و … عرضه شکیل محصولات و آثار زیبای صنایع دستی در قالب هدایای متفاوت است که نیاز افراد و به ویژه سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی را در این مقطع مهم سال و سایر مناسبت های دیگر سال را به نحو شایسته ای پاسخ می دهد. هدایای صنایع دستی د رکنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات چرمی ، الکترونیکی ، سررسید ، دیوان شعرا و … محتوای بسته های متفاوت . متنوع هفت گردون خیال بوده که به زیباترین وجهی طراحی و تهیه گردیده و به متقاضیان محترم عرضه گردیده است.

 

شکلات خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.