06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه ولنتاین

بعضی مناسبت های ویژه ای وجود دارند که به واسطه نوع آن و همچنین ظرفیت و عمومیت آن گستره ای جهانی و بین المللی می یابند از این جمله است روز ولنتاین ( 14فوریه میلادی ). که با فلسفه زیبای خود به روزی بین المللی تبدیل گردیده است و تقریبا در اکثر ممالک دنیا گرامی داشته می شوند. ولنتاین را روز عشق و ابراز عشق و روز مهرورزی نامیده اند. یکی از سنن نیک این روز ، اهدای هدیه به اشخاص یا فرد مورد علاقه ویژه می باشد که می تواند دوست ، همسر ، شریک ، مادر و یا هر شخصی باشد. در این روز ضمن ابراز علاقه و عشق سعی می شود با اهدای هدیه ولو یک کارت تبریک ، صمیمت . علاقه افزایش پیدا کرده و شیرین تر شود.

4ویژگی مهم بهترین هدیه ولنتاین

پاسخ به این پرسش اساسی و بسیار کلی در وهله نخست دشوار به نظر می آید. زیرا در بدو امر پرسش هایی مطرح است که ابتدا باید به آنان پاسخ داد تا راه برای تصمیم گیری و انتخاب باز شود. مثل بهترین هدیه برای آقایان ، بهترین هدیه برای خانم ها ، هدیه ولنتاین برای همسر ، هدیه ولنتاین برای دوست و … بنابراین در ابتدا باید در نظر گرفت هدیه برای دوست است یا هدیه برای همسر ، هدیه برای دختر است یا هدیه برای پسر. طبعا نوع ارتباط برای افراد مختلف دارای الزامات مختلف است. هدیه برای همسر در روز ولنتاین دارای ویژگی های خاصی است که با هدیه ولنتاین برای دوست ، متفاوت است.

اما در تمامی موارد ذکر شده هدیه باید برای هدیه گیرنده دارای جذابیت و مقبولیت باشد. به عبارتی از دل برآید که بر دل نشیند. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در هدیه روز ولنتاین نوع بسته بندی و پوشش آن است که چیزی کم از خود هدیه ندارد. هدیه ای گرانبها در یک بسته بندی و پوشش معمولی اثراتی به مراتب کمتر دارد و برآورد کننده منظور و نیت هدیه دهنده نخواهد بود. شاید و در واقع  هدیه روز ابراز عشق و مهرورز ( ولنتاین ) باید در خود دارای عشق و محبت و صمیمت باشدو روح عشق در آن و ساخت آن جاری باشد. از این روی است که ما برای تهیه هدیه مناسب این روز صنایع دستی را پیشنهاد می نماییم ، چه این که محصولات صنایع دستی عمدتا توسط عاشقان و شیفتگان هنر و محصولات هنری تولید گردیده و در آن روح عشق جاری است

هدیه ولنتیان و پیشنهادات ولنتاینی هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال با حضوری چندین ساله و فعال در حوزه آثار و محصولات زیبای صنایع دستی ایران و با در نظر گرفتن تمامی مناسبت های مهم و ویژه و خاص و یا عام در طول سال از جمله ولنتاین ، اقدام به طراحی و تهیه مجموعه هایی متفاوت ، زیبا و کاربردی از صنایع فاخر هنری ایران در کنار محصولاتی مکمل و مرتبط ، نموده است که با بسته بندی و جعبه های لوکس ، زیبا و مستحکم تمامی موارد ذکر شده در سطور پیشین را مدنظر قرار داده و یاریگر شما در انتخاب و تهیه هدیه مناسب این روز گرامی بوده و خواهد بود.

گلدان خاتم کاری با جعبه تزییی گل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.