06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه بدهیم یا هدیه جدید

هدیه ویژه بدهیم یا هدیه جدید

اکثریت ما به عنوان هدیه گیرنده دوست داریم هدیه دریافتیمان به هر مناسبتی هدیه ای متفاوت باشد، هدیه ای باشد که تا به حال آن را نداشتیم یا دوست داریم آن را داشته باشیم.
این هدیه باید دارای چه ویژگی و مشخصاتی باشد که آن را برای ما مطلوب و دوست داشتنی نماید.
این امر بستگی به روحیات، سلیقه، خواست و علایق ما دارد. بعضی از ما مایل هستیم که هدیه دریافتیمان تک باشد و به عبارتی دارای خصوصیت و ویژگی هایی باشد که سایر محصولات و هدایای مشابه آن دارای این ویژگی نباشد و به عبارتی خاص و ویژه باشد، لیکن بعضی دیگر اشخاص خواهان دریافت هدیه ای هستند که آن هدیه جدید باشد و قبلا آن را ندیده و یا نداشته‌ اند، به روز باشد، امروزی باشد و نو باشد، چه در ایده، چه در طراحی و ساخت و سایر خصوصیات دیگر آن.
صنایع دستی ایران به سبب تنوع فوق العاده و متفاوت آن در گرایش هایی همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات سنتی، حکاکی مس، حکاکی چوب و همچنین تنوع بی نظیر محصولات در تمامی حوزه های متفاوت زندگی فردی و اجتماعی دارای ویژگی‌ های خاص است و می‌توان در آن عرصه هم هدایای خاص و ویژه یافته و هم محصولات جدید و به روز.
چه این که با ورود جوانان خلاق، پرشور، هنرمند و پرتلاش به این عرصه ما شاهد به روزرسانی بسیاری از آرایه های گوناگون به ویژه در حوزه میناکاری و مس و پرداز می‌باشیم. همچنین است عرصه محصولات سفال و سرامیک و شیشه که شاهد خلق آثاری به غایت زیبا و جذاب و به روز شده گردیده ایم که توانسته است مخاطبان بسیاری را در نسل های جدید و در تمامی سنین به خود جذب نماید.
چه بخواهید هدیه ویژه بدهید چه هدیه جدید، عرصه صنایع‌ دستی ایران پاسخگوی شایسته نیاز شما می باشد.

ست شکلات خوری مس و پرداز

هفت گردون خیال و هدیه جدید و هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال با کلکسیونی خاص و جذاب از هدایای نفیس و شکیل صنایع دستی خود در تمامی گرایش های مهم و مطرح صنایع دستی در خدمت تمامی سلیقه ها و خواسته‌ های متقاضیان گرامی می باشد.
هفت گردون با ارائه پکیج های متفاوت و انحصاری در قالب هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه اداری در خدمت شما بوده و با ارائه تمامی دستاوردهای خود در وبسایت جامع هفت گردون خیال، گامی مهم در این راستا برداشته و شما را تا نیل به مقصود همراهی می نماید.

ست بسته اقتصادی بشقاب سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.