01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه بشقاب میناکاری

هدیه ویژه بشقاب میناکاری

از درخشان ترین شاخه های متنوع صنایع دستی اصیل ایرانی، هنر میناکاری است با قدمتی به درازای تاریخ این میهن عزیز.
هنر-صنعت میناکاری شاخه‌ای پرمحصول، جذاب و زیبا از مجموعه فوق العاده گرایش های صنایع دستی ایران و اصفهان می باشد، با زیرساخت های متنوع هرکدام.
از زیرساخت‌ های این شاخه صنایع دستی ایران طیف گسترده و متنوعی از محصولات را نمایندگی می نماید، محصولاتی که دارای پتانسیل بالایی برای گزینش به عنوان هدیه نفیس می باشد.
زیرساخت های متنوع میناکاری تحت عناوین : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب طبقه‌ بندی می‌شود.
شهر هنرخیز و جهانی اصفهان به عنوان پرچمدار محصولات میناکاری روی مس با تقدیم برجسته ترین اساتید این هنر-صنعت به میهن عزیزمان ایران توانسته است در این هنر به شایستگی خوش بدرخشد. محصولات زیبای میناکاری روی مس اصفهان و بعضاً شهرهای دیگری که به این عرصه وارد گردیده اند گستره وسیعی از محصولات مختلف را شامل می‌شوند. محصولاتی همچون انواع گلدان، انواع کاسه، آجیل خوری، گزخوری، شیرینی خوری، انواع آینه و شمعدان، سرویس های زیبای چای خوری، شربت خوری، انواع تابلوهای نفیس ترکیبی همچون مینا و خاتم، میناکاری و نگارگری، میناکاری و منبت، میناکاری و معرق.
از جمله محصولات بسیار محبوب و پرکاربرد میناکاری روی مس و همچنین میناکاری روی سفال بشقاب های زیبای میناکاری می باشد که در انواع، اشکال، سایزها، طرح ها و رنگ بندی های جذاب تولید و عرضه گردیده اند.
نقوش مینایی به کار رفته در این آثار برگرفته از زیباترین و اصیل ترین نقوش و موتیف‌ های ایرانی همچون طرح های اسلیمی، گل و مرغ و خطایی یا به شیوه نقطه کوبی در آثار میناکاری روی سفال همدان می باشد.
در بعضی از آنها حاشیه‌ های دالبر شده جلوه فوق العاده به اثربخشیده و بر جذابیت آن افزوده است. این بشقاب ها علاوه بر مصارف خانگی در قاب های چوبی و در انواع سایز های گوناگون به عنوان دیوارکوبی زیبا مورد مصرف قرار می‌گیرد.

ست گلدان و بشقاب میناکاری

هدایای ویژه میناکاری هفت گردون

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه مجموعه زیبایی از هدایای میناکاری در قالب پکیج های انحصاری و ابداعی به همراه محصولات نفیس سایر شاخه‌ های مهم صنایع دستی همچون خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، قلمزنی، ترمه و… تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… عرضه نموده است.
متقاضیان محترم با ورود به وبسایت جامع هفت گردون خیال می‌توانند ضمن مشاهده تمامی پکیج های ارائه شده نسبت به انتخاب و تهیه آن اقدام نموده و تجربه شیرینی را به تجارب ارزشمند خود بیافزایند.

صنایع دستی میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.