30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه خانم ها

هدیه ویژه خانم ها

بانوان همیشه در انتخاب هدیه به هر مناسبتی، دقت نظر و توجه همه جانبه را ابراز می دارند و جوانب مختلف را در تهیه هدیه می‌سنجند و بهترین انتخاب را می نمایند. چه به لحاظ کیفیت هدیه، چه به لحاظ قیمت، چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ کارکرد. عوامل برشمرده از جمله عوامل مهمی هستند که می بایست در انتخاب هر کالایی هنگام خرید به آن توجه داشت. این امر در هنگام تهیه هدیه ویژه نمود بیشتری دارد چون شخص دیگری (هدیه گیرنده) نیز در این میان مطرح می باشد که باید عوامل دیگری را نیز در نظر گرفت. علایق شخصی، سنن، نسبت آن با هدیه دهنده، جایگاه فردی و اجتماعی آن و در موارد سازمانی و اداری جایگاه و مرتبه شغلی و اداری آن، نیازها و خواست آن از جمله عوامل مهم دیگری است که باید به آن هنگام تهیه هدیه توجه نمود.
اگر شخصی را که می‌خواهیم به ایشان هدیه بدهیم از خانم های محترم می باشد بهتر است که به تمامی موارد برشمرده دقت کافی اعمال شود، تا نیت اولیه از اهدای هدیه به شایسته ترین وجه ممکن برآورده شود.
بر این اساس در انتخاب هدیه برای بانوان، ما به عرصه ای سوق داده می‌شویم که می‌ تواند آن عرصه پیشنهادات جذاب، تأثیرگذار، اصیل و ماندگاری را عرضه نماید. درست حدس زده اید : صنایع دستی ایران.
چه این که حوزه صنایع دستی ایران بیش از پیش از هر چیز ربطی مستقیم با فرهنگ، نگاه اصیل ملی و میهنی ما دارد. صنایع دستی ایران نمادی است از زیبایی، اصالت و جذابیت گستره‌.
گستره صنایع‌ دستی به حدی است که می‌ تواند پوشش دهنده تمامی سلائق آحاد جامعه باشد به ویژه قشر بانوان محترم ایرانی که به حسن سلیقه شهره اند.
صنایع دستی ایران در شاخه های مهمی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج، میناکاری روی چوب، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، قلمکار، قلمزنی، ترمه، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال و سرامیک، آبگینه و صدها عنوان دیگر سرشار از هدایایی ارزنده و نفیس بوده و امکان انتخاب گسترده و متنوعی را برای بانوان گرامی در انتخاب هدایای مورد نیازشان فراهم آورده است. به ویژه این که بسیاری از شاغلین و هنرمندان این عرصه از بانوان محترم بوده و طبعاً زبان هنری ایشان مطلوب نظر بانوان خوش سلیقه ایرانی است.

ست هدیه گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و هدایای ویژه بانوان

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال در مجموعه خود طیف وسیعی از هدایای زیبای صنایع دستی را که ماحصل زحمات استادکاران طرف همکار خود می باشد متناسب با سلیقه و پسند بانوان محترم تدارک و عرضه نموده است.
این هدایای زیبا می تواند پاسخگوی نیاز بانوان گرامی در انتخاب هدیه جدید، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه ویژه و هدیه مدیریت باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال پیشرو در ارائه پکیج های انحصاری، جذاب و به صرفه در این رابطه بوده و از ورود شما به این وبسایت و مشاهده انتخاب و تهیه هدایای ویژه پیشنهادی، استقبال به عمل می‌آورد.

راهنمای خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.