31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه ویژه روز زن جعبه جواهر خاتم

هدیه ویژه روز زن جعبه جواهر خاتم

سالروز ولادت حضرت فاطمه، به نام روز زن و روز مادر نامگذاری گردیده است. اقدامی شایسته در تجلیل از مقام والای زن در فرهنگ اسلامی و نیز ملی ایرانیان.
همه ساله در این روز شاهد جنب و جوش فزاینده ای در سطح جامعه بدین منظور می باشیم، به ویژه در ادارات و مؤسسات دولتی به منظور تجلیل از بانوان همکار خود مراسمی برگزار و هدایای ویژه ای به رسم یادبود تقدیم ایشان می گردد.
چه شایسته است که هدیه ویژه روز زن از میان انبوه زمینه‌ های مختلف از حوزه ای انتخاب شود که خود بانوان نقش اساسی در حفظ، نگهداری، رشد، گسترش و ترویج آن دارند و آن حوزه ارزشمند و اصیل صنایع دستی ایران است.
حوزه‌ های متنوع، زیبا، پر محصول، اصیل و جذاب که اتفاقاً بخش قابل توجهی از هنرمندان و صنعتگران و طراحان شاغل در این حوزه را بانوان پرتلاش، هنرمند و سخت‌ کوش و حتی سرپرست خانوار تشکیل می‌ دهند.
تنوع و تکثر بی نظیر زیر شاخه ها و زیر مجموعه‌ های صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه‌کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و بسیار شاخه‌ های دیگر، بستری مناسب برای انتخاب هدیه ویژه برای روز زن فراهم آورده اند.
یکی از محصولات زیبا، کاربردی و جذاب حوزه خاتم کاری که به ویژه برای بانوان عزیز دارای کارکرد ویژه ای می باشد، جعبه جواهرات خاتم کاری است.
این جعبه های تمام خاتم در ابعاد و اشکال متفاوت و رنگ بندی های جذاب و زیبا، خود اثری ارزشمند و دکوراتیو بوده و زینت بخش هر فضایی است و علاوه بر آن به لحاظ کاربردی وسیله ای بسیار شکیل جهت نگهداری زیورآلات طلا و جواهر می باشد.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

هفت گردون خیال روز زن هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال بدین مناسبت و همچنین سایر مناسبت های ملی و مذهبی، تدارک خاصی را برای متقاضیان هدایای اصیل، نفیس و جذاب فراهم آورده است.
هدایای ویژه هفت گردون در پکیج های جذاب و متنوع همراه با بسته بندی های شکیل و مستحکم به ویژه در زمینه هایی همچون هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدایای مناسبتی و… بسیار دارای کاربرد بوده و جالب توجه و پسند می باشند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات تدارک دیده شده، آماده خدمات دهی به متقاضیان گرامی هدایای ویژه، ارزشمند و فاخر می باشد.
روز زن را امسال با هدایای هفت گردون خاطره انگیز تر نمایید.

خاتم کاری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.