04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه شب یلدا

هدیه ویژه شب یلدا

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پاییز شور و شوقی عمومی در جامعه شکل می‌گیرد. همانند ایام پایانی سال که مردم در شور و هیجان ناشی از آمدن فصل بهار، سال نو و عید نوروز در تکاپوی مقدمات آداب و رسوم ویژه آن هستند، در آخر پاییز نیز شور و هیجان عمومی ناشی از رسیدن شب یلدا، تکاپو و تحرک خاص و ویژه‌ ای را در جامعه شاهد می‌شویم. یلدا این سنت دیرپای ایرانی و یکی از زیبا ترین و همگانی ترین رسوم برجای مانده از نیاکانمان، همه ساله به بهترین شیوه ممکن در خانواده‌ های ایرانی گرامی داشته می‌شود.
این شب زیبای ایرانی آداب و رسوم ویژه و خاص خود را دارد و دارای فرهنگی پربار و غنی است. تمامی آداب آن ریشه در این سن و فرهنگ ملی ما داشته و خوشبختانه همه ساله شاهد رونق، عظمت و جلوه بیشتری در گرامیداشت آن نسبت به ادوار گذشته می باشیم و این رجوع به آداب و سنن ملی و باستانیمان را باید به فال نیک گرفت و امید داشت که این نگاه عمومی هرچه عمیق تر و جدی تر به رویکردی شایسته به جلوه های دیگر فرهنگ و سنن ملی و بومی مان تبدیل گردد و آن استفاده از محصولات و هدایای زیبا و نفیس صنایع دستی ایران در برگزاری این شب پر شکوه چه به عنوان هدیه و چه به عنوان استفاده از این محصولات در چیدمان سفره زیبای این شب.
گستره‌ صنایع دستی ایران در زیرساخت های مختلف و نیز در ارائه محصولات بسیار متنوع و طرح و نقش های بی نظیر ایرانی و بومی این امکان را می‌دهد که در برگزاری این شب زیبا با دستی باز بتوانیم نیازهای خود را از این عرصه مرتفع نموده و بر جلوه و جلال آن بیفزاییم و به گسترش فرهنگ و سنن و آداب و رسوم زیبای خود کمک نماییم.
پیشنهاد ویژه ما به عنوان یک هدیه ویژه برای این شب در صورت نیاز و یا تهیه آن برای استفاده در چیدمان ملزومات مخصوص این شب، ترمه نفیس و اصیل ایرانی می باشد که گزینه بسیار مناسبی است برای استفاده از آن به عنوان سفره شب یلدا.
ترمه های نفیس و اصیل ایرانی در انواع و اقسام طرح ها و رنگ بندی های فوق العاده جذاب گزینه بسیار مناسبی به عنوان انتخاب یک هدیه ویژه برای این شب دوست داشتنی است.

ست گلدان مس و پرداز

هفت گردون خیال و شب یلدا

بازرگانی هفت گردون خیابان با عنایت به حضور چندین ساله خود در عرصه صنایع دستی ایران و درک نیازهای جامعه در مناسبت‌ های متفاوت در سال از جمله در شب یلدا همه ساله تدارک ویژه‌ ای را به این مناسبت در مجموعه خود به انجام رسانیده و پیشنهادات ویژه‌ای از هدایای متناسب با آداب و سنن این شب را تقدیم حضور مخاطبین و علاقمندان گرامی می نماید.
هفت گردون همچنین با ارائه پکیج های متنوع و جذابی از هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی خود از حوزه‌های خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، نقاشی مس (انحصاری هفت گردون) و… به منظور هدایای مورد نیاز در حوزه‌هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه ویژه یاریگر متقاضیان محترم بوده و در وبسایت جامع خود کلکسیونی زیبا و نفیس از پکیج های پیشنهادی خود را جهت رؤیت، انتخاب و تهیه عرضه نموده است.
با هفت گردون خیال یلدایتان را امسال رؤیایی تر و جذاب تر نمایید.

محصولات صنایع دستی هفت گردون

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.