31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه شکلات خوری میناکاری روی سفال

هدیه ویژه شکلات خوری میناکاری روی سفال

در میان شاخه های متنوع صنایع دستی اصیل ایران، هنر-صنعت میناکاری از زیبایی، جذابیت و اصالت خاصی برخوردار است. این هنر دیرین و اصیل با قدمتی چندین هزار ساله هم اکنون به عنوان میراثی گرانبها با کلکسیونی از جذاب ترین محصولات و هدایای متنوع در برابر دیدگان ماست. از میان محصولات متنوع میناکاری می توان هدایای گوناگونی را تحت عناوین خاص انتخاب نمود.
در میان اشخاصی که در ارتباط فامیلی، عاطفی، اداری و یا اجتماعی با ما قرار دارند شخص یا اشخاصی به صفت ویژه شناخته می‌شوند و به عبارتی برای ما شخصی ویژه قلمداد می‌شوند.
در مناسبت‌ هایی که ملزم به اهدای هدیه به شخص ویژه می باشیم، طبعاً باید هدیه ای را در نظر گرفت که آن هم شایسته، در شأن و مرتبه آن شخص باشد. بنابراین باید به جستجوی هدیه ویژه بود تا به بهترین وجه ممکن نیت و هدف اولیه مان از اهداء هدیه برآورده شود.
هدیه ویژه دارای شرایط و مشخصاتی است که از آن جمله می‌توان به نکاتی چند اشاره نمود.
هدیه ویژه باید دارای اصالت و هویت شایسته‌ ای باشد، ارزشمند و دارای شناسنامه و پیشینه باشد، زیبا و جذاب باشد، کاربردی هم اگر باشد که می توان با قاطعیت آن را انتخاب نمود.
صنایع دستی ایران با اطمینان و یقین دارای چنین ویژگی هایی می باشد. محصولات و هدایای متنوع صنایع دستی ایران به ویژه در شاخه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه‌ کوبی، نقره نما، مس و پرداز و… دارای محصولاتی هستند که می‌توانند انتخاب ما را در هدیه ویژه پاسخگو باشند.
از میان هدایای زیبای میناکاری روی سفال شکلات خوری زیبای میناکاری روی سفال در نقوش متفاوت اصیل ایرانی و رنگ آمیزی های جذاب و فوق العاده می تواند به عنوان هدیه ویژه قلمداد شده و به راحتی منظور شما را تعیین نماید.

ست بشقاب و گلدان میناکاری روی سفال

هفت گردون خیال و هدیه ویژه میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال با درک نیاز جامعه به هدایای گوناگون به ویژه در حوزه صنایع دستی مجموعه ای از اصیل ترین و فاخرترین محصولات خود را در شاخه‌ های مختلف از جمله میناکاری در پکیج های متفاوت و جذابی عرضه نموده است.
این هدایای ارزشمند می تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت در حوزه بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… بوده و منظور شما را برآورده سازد، به ویژه برای سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی که در مناسبت‌ های گوناگون نیازمند هدایای اصیل و ارزشمند می باشد، پیشنهادات متنوع هفت گردون راهگشا و کارساز است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را با طیف وسیعی از پیشنهادات جذاب و متنوع در این زمینه آشنا می سازد.

ساعت میناکاری روی سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.