05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه شیرینی خوری میناکاری

هدیه ویژه شیرینی خوری میناکاری

هنر اصیل میناکاری یکی از شاخص ترین و زیباترین شاخه های صنایع دستی اصیل ایرانی است.
میناکاری با قدمتی دیرین، آمیخته با روح خلاق متعالی، زیبا و ارزشمند فرهنگ و تمدن ایران‌ زمین است، هنری که رسالت اصلی آن زیباسازی و معنا بخشی به پیرامون ماست.
آنجا که میناکاری پای گذارد، شاهد خلق زیبایی ها و شگفتی ها خواهیم گشت، به ویژه نقوش مینایی با رنگ آمیزی های جذاب و طراحی برگرفته از موتیف های سنتی و ملی، تلفیقی خاص، جذاب و منحصر به فرد را پدید می‌ آورند.
هنر-صنعت میناکاری بر زیرساخت های متفاوتی استوار است که هر کدام از آن زیرمجموعه‌ ها طیف خاصی از محصولات را نمایندگی می نمایند. از جمله عمده‌ ترین زیرمجموعه‌ های میناکاری می‌ توان به عناوینی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب اشاره کرد.
عمده مهم ترین دستاورد های زیبای میناکاری را در سه شاخه مهم آن میتوان دسته بندی کرد، شهر هنرپرور اصفهان در حوزه میناکاری روی مس حرف اول را می‌ زند، هنرمندان لالجین همدان به عنوان شهری با ثبت جهانی در حوزه سفال نمایندگان شایسته ای در حوزه میناکاری روی سفال می باشند، و در حوزه میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره استادکاران ارزنده میناکاری روی طلا و نقره از شهر اهواز حرف اول را در حوزه زیورآلات سنتی میناکاری می‌زنند و البته به مجموعه فوق می توان اسامی دیگری را نیز افزود، از جمله شهر میبد یزد که با طراحی خاص نقوش مینایی خود بر روی سفالینه های متنوع جایگاهی ویژه برای خود باز نموده اند. محصول مورد نظر جهت این گفتار از حوزه محصولات میناکاری روی مس می باشد. زیبایی و خاص بودن طراحی در ساخت و نقش و رنگ از آن یک هدیه ویژه به جای گذارده است، شیرینی خوری میناکاری سه طبقه با زیبایی و جذابیت فوق العاده ای عرضه گردیده است که در کلیت آن شاهد سه طبقه بزرگ، متوسط و کوچک می‌ باشیم که با میله ای عمودی به هم وصل و ارائه گردیده است.
نقوش زیبای اسلیمی به کار رفته در این محصول جلوه خاصی به آن بخشیده است و یقیناً چشم هر بیننده ای را جلب و هر نظری را به خود معطوف می دارد.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب میناکاری

هفت گردون خیال و هدایای میناکاری ویژه

هفت گردون در راستای تأمین هدایای مورد نیاز افراد، طبقات، نهادها و سازمان‌ ها به هدایای اصیل و نفیس صنایع دستی در مناسبت‌ های مختلف، اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی متفاوت، جذاب و چند محصوله از حوز ه‌های مختلف صنایع دستی خود از جمله محصولات میناکاری نموده است.
این پکیج های انحصاری می‌تواند پاسخگوی شایسته ای در حوزه‌ هایی همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی و … بوده باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پکیج های پیشنهادی و همچنین سایر محصولات متفاوت صنایع دستی بوده که می توانید با مراجعه به آن و مشاهده، انتخاب و دریافت هدایای مورد نظر نامی نیک و خاطره ای ماندگار از خود و یا مجموعه تحت امرتان در اذهان باقی بگذارید.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.