04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه ویژه قاب خاتم کاری

هدیه ویژه قاب خاتم کاری

هدایای خاتم کاری با تنوع ویژه ای در میان شاخه های مختلف صنایع دستی ایران روبرو است، چه این که خاتم کاری به عنوان هنر-صنعتی اصیل، زیبا و جذاب در صدر شاخه های متفاوت صنایع دستی ایران می درخشد و با تنوع فوق‌ العاده‌ای که در ارائه محصولات متفاوت در آن وجود دارد، می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازها و سلایق گوناگون باشد.
خاتم کاری در عرضه محصولات و تجهیزات خانگی، اداری، ورزشی، سرگرمی، هنری، معنوی، ارزشی، معماری و اداری دارای هدایای پرشماری است. به ویژه در عرصه تجهیزات و محصولات خانگی و مورد مصرف در زندگی روزمره با طیف وسیعی از محصولات خاتم‌ کاری روبرو هستیم. محصولاتی نظیر انواع گلدان های زیبا در سایزهای متفاوت، انواع کاسه و بشقاب، شیرینی خوری تخت و پایه دار، آجیل خوری، سنگاب، شکلات خوری، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و آینه و شمعدان های متفاوت و شکیل.
در حوزه محصولات دکوراتیو و زیبایی که عمدتاً شامل انواع قاب تابلوهای نفیس خاتم کاری و نیز ترکیبی از خاتم کاری و میناکاری، خاتم کاری و منبت، خاتم کاری و معرق است.
قاب خاتم از هدایای ارزشمند و زیبای خاتم کاری است که هم در حوزه هدایای اداری و سازمانی و هم در حوزه تزئینات خانگی دارای کاربرد می باشد.
قاب تابلوهای خاتم ترکیبی با میناکاری و نگارگری بسیار زیبا، جذاب و تأثیرگذار بوده و جلوه خاصی به دیوار می بخشد. همچنین می توان از آن به عنوان قاب تقدیر و تشکر در مناسبت های اداری به عنوان لوح سپاس بهره فراوان و تأثیرگذاری را برد که بسیار حکایت از اصالت، زیبایی و جذابیت دارد.
خاستگاه خاتم کاری در ایران شهر شیراز می باشد که خاتم آن سرآمد خاتم کاری در ایران است که به لحاظ نقش و ظرافت کماکان حرف اول را می‌زند. لیکن همانند بسیاری از شاخه های صنایع دستی ایران که در شهر جهانی اصفهان نیز به منصه تولید و عرضه می رسند، خاتم کاری اصفهان نیز به شایستگی توانسته است در سطح داخلی و نیز عرصه‌ های بین‌ المللی حضوری شایسته و پررنگ داشته باشد.

ست سنبلدان خاتم کاری

هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال با بهره‌مندی از اساتید ورزیده خاتم کار در مجموعه خود، ارائه ای جذاب و متفاوت را در این حوزه تجربه کرده است و دستاوردهای انحصاری خود را در قالب بسته های اقتصادی، هدایای مدیریت، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… در وبسایت جامع خود در معرض دید و انتخاب شما متقاضیان محترم اعم از اشخاص، نهادها، سازمان‌ ها و ارگان‌ های مختلف دولتی و خصوصی قرار داده است.
هدایای خاتم کاری و نیز سایر هدایای صنایع دستی هفت گردون در شاخه های مهمی همچون میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمزنی، قلمکار، حکاکی مس، نقره نما و… تماماً در قالب پکیج هایی شکیل و وزین در وبسایت موجود بوده و می توانید با مراجعه به آن، انتخابی متفاوت و مطمئن را تجربه نمایید.

ست گلدان و قندان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.