06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه ویژه گلدان خاتم کاری

هدیه ویژه گلدان خاتم کاری

در میان شاخه های متنوع صنایع دستی ایران شاخه خاتم‌ کاری دارای حساب جداگانه‌ای است، چرا که تنوع بی‌نظیر و فوق‌ العاده محصولات خاتم کاری در کمتر حوزه‌ای از زیرمجموعه‌ های صنایع دستی ایران به چشم می‌خورد.
خاتم اصیل ایران به ویژه خاتم شیراز خود به تنهایی یک هنر-صنعت ویژه است، چرا که هم دارای اصالت خاصی است، هم در ساخت یک قطعه خاتم زحمت و کوشش و دقت نظر فراوانی توسط استاد خاتم کار اعمال می شود و هم این که خاتم کاری به طور گسترده در تمامی حوزه های گوناگون زندگی حضور یافته است، همچون حوزه محصولات و تجهیزات خانگی، حوزه لوازم و ادوات اداری، حوزه کالاها و محصولات فرهنگی و ارزشی، حوزه ادوات ورزشی و سرگرمی، حوزه محصولات دکوراتیو و تزئینی، حوزه مرتبط با معماری داخلی و خارجی مثال های فراوان می‌توان از هر یک از حوزه‌ های نامبرده به میان آورد. یکی از محصولات فوق العاده زیبای خاتم کاری در محدوده محصولات خانگی و نیز دکوراتیو گلدان های خاتم کاری می باشد. این گلدان های زیبا در انواع سایزهای متفاوت از ۱۶ سانت به بالا تولید و عرضه میگردند، نقوش زیبایی خاتم کاری بر روی گلدان ها در انواع و اشکال متفاوت بوده که هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.
پایه کار زیرساخت در این گلدان ها فلز مس می باشد که به علت خاصیت چکش خوری بالای این فلز، استادکاران محترم انواع اشکال زیبا را بسته به ذوق و خلاقیت خود طراحی و تولید می نمایند
زیبایی این گلدان ها به گونه ای است که می توان از آن به عنوان یک هدیه ویژه نام برد.
به ویژه امروزه مؤسسات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی اقبال شایان توجهی به محصولات صنایع دستی ایران نمودند و گلدان خاتم یکی از محبوب ترین هدایای مورد نیاز ایشان می‌باشد، چرا که با زیبایی ویژه خود زینت بخش منازل، دفاتر کار و هر فضای خاصی است.

ست آجیل خوری و گلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدیه ویژه خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه مجموعه بی نظیری از هدایای خاتم کاری خود در قالب پکیج های جذاب و متنوع در کنار سایر هدایای خود از حوزه‌های گوناگون صنایع دستی همچون میناکاری، مس و پرداز، نقره نما، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، ترمه و قلمکار توانسته است گامی مهم در راستای عرضه ای نوین و شکیل و در شأن این میراث گرانقدر ملی برداشته و همچنین یاری رسان متقاضیان در امر یک انتخاب صحیح، به صرفه و متفاوت بوده و خواهد بود.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ ای است رو به چشم اندازی زیبا، رنگین و جذاب که شما را تا مرز رؤیا با خود می برد.
با پکیج های جذاب هفت گردون و تنوع ویژه آن همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… با آسودگی خاطر خریدی متفاوت را تجربه نمایید.

خاتم‌ کاری روی مس و شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.