06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه ویژه

در پیرامون هر شخص و در دایره دوستان، بستگان و همکاران همیشه هستند فرد یا افرادی که با صفت ویژه شناخته می‌شوند.
این صفت ویژه می‌تواند دارای بار عاطفی باشد، می‌تواند دارای ویژگی فرهنگی خاص باشد و یا دارای ویژگی مذهبی باشد و در ابعاد دیگر می تواند دارای ویژگی های خاص اداری و حرفه‌ای باشد.
در مجموع این ویژگی دارای تبعات خاصی می باشد که در سرفصل‌ های مهم، رفتاری ویژه می‌طلبد.
به عبارتی نوع این ارتباط با ویژگی های خاص خود آن را کاملاً از سایر ارتباطات مختلف ما متمایز و متفاوت می نماید و طبعاً می طلبد که با نگاهی ویژه و رفتاری ویژه با آن برخورد نماییم.
همانگونه که در گفتارهای پیشین ذکر آن به میان رفت، رسم نیکو و پسندیده هدیه دادن در فرهنگ سنتی و ملی ما دارای جایگاه خاصی است و همه ما در مناسبت‌ های خاص هدیه می‌دهیم یا هدیه می گیریم. حتی در مناسبت‌ های عام همچون عید نوروز نیز با گستردگی بیشتری شاهد این امر خوشایند می باشیم.
طبعاً در مواردی همچون مناسبتی ویژه باید به تمام عوامل دخیل در نیل به نتیجه مطلوب تر و بهتر در اهدای هدیه دقت شایسته مبذول داشته شود.
در ابعاد اجتماعی و حرفه‌ ای نیز این امر کاملاً صادق می باشد.
در بین طرفین همکاری و یا مشتریان متفاوت حرفه ای یک مجموعه، شخص یا مجموعه ای دارای جایگاه برتر و مهم تری نسبت به سایرین می باشد و ضرورتاً باید در مناسبتی که احتیاج به ارسال و اهداء هدیه می باشد، هدیه ویژه برای آن در نظر گرفت، تا منجر به حصول نتیجه مطلوب تر و تأثیرگذارتر باشد.
خوشبختانه با عنایت به جایگاه صنایع دستی ایران نزد عموم آحاد جامعه به عنوان کالایی فرهنگی و ارزشمند و دارای هویت ملی و بار هنری، زیبایی و همچنین ارزشی فراوان آن و نیز بهره مندی از خصوصیت مهم کاربردی اکثریت محصولات و هدایای صنایع دستی ایران از تمامی گرایش های مهم و شاخص آن همچون میناکاری، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز نقره نما، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… از میان این محصولات ارزشمند و نفیس می توان جهت تهیه یک هدیه ویژه دست به انتخاب شایسته‌ ای زد و در جهت نیل به اهداف تعیین شده از اهداء هدیه ویژه گامی صحیح و اصولی برداشت.

ست شکلات خوری خاتم کاری و پارچه قلمکار

هفت گردون خیال و هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال به منظور تسهیل امر انتخاب در زمینه هدیه ویژه برای شما متقاضیان گرامی در وبسایت جامع خود پیشنهادات متنوعی را در حوزه‌ های مختلف تدارک دیده است.
از جمله در زمینه انتخاب هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه لوکس که می‌ توانید با ورود به وبسایت و مشاهده تمامی پکیج های ابداعی معرفی شده با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود مطلوب‌ ترین و شایسته‌ ترین انتخاب را نمایید.
هفت گردون از ابتدا تا انتهای کار همراه، یاریگر و پشتیبانی امین و متعهد برای شما خواهد بود.

ست گلدان

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.