31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ٣ پیشنهاد خاص هدیه اداری

٣ پیشنهاد خاص هدیه اداری

در میان هدایای گوناگون به مناسبت های مختلف، هدیه اداری جایگاه ویژه و خاصی دارد. چه این که هدیه اداری دارای موقعیت خاصی به لحاظ شرایط خاص آن، همچنین اهدا کننده و نیز اهدا شونده می باشد.
مخاطبین هدیه اداری عموماً رؤسا و مدیران مجموعه های طرف همکار و یا مایل به همکاری می باشند و این خود دارای شرایط ویژه‌ای است. چه این که هدیه اداری هدیه شخصی و دوستانه قلمداد نمی شود و دارای نوعی رسمیت و نیز فاصله‌ گذاری خاص است که این رسمیت ایجاب می‌نماید که هدیه اداری از جنبه های شخصی و خصوصی دور گشته و دارای نوعی شخصیت وزن و خاصی گردد تا بهتر به نتیجه و نیت ویژه از اهدای آن نائل گشت.
حوزه هدیه صنایع دستی ایران عرصه ای است که می تواند پاسخگوی شایسته ای به این نیاز باشد، چه این که صنایع دستی ایران دارای اصالت، هویت و وجاهت خاصی بوده و صبغه فرهنگی و ارزشی آن پررنگ می باشد و به واسطه گستردگی شاخه ها، تنوع زیرساخت‌ ها و کثرت محصولات وزین و شکیل می تواند پاسخگوی شایسته ای به این نیاز مهم نهادها، سازمان‌ ها و ارگان‌های بزرگ دولتی و خصوصی باشد.
تنوع شاخه های متفاوت صنایع دستی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب و… می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازهای متفاوت اقشار و طبقات و آحاد گوناگون جامعه در هر رده و شأن اجتماعی و جنسیتی باشد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از این عرصه نسبت به انتخاب هدیه اداری مورد نظر خود و تهیه آن اقدام نمایید و یادگاری ماندگار و خاطره انگیز از خود در ذهن مخاطبین بر جای بگذارید.
بر این اساس با پیشنهاد ۳ محصول جذاب و شکیل از حوزه‌های مختلف صنایع دستی سخن را به پایان می رسانیم.
۱) از حوزه اصیل خاتم‌ کاری ست های رومیزی مدیریتی خاتم را که متشکل از چند محصول کاربردی شامل قلمدان، جاکارتی، خودکار و خودنویس خاتم، جای سررسید و تقویم، پایه پرچم و پایه لوگو، جعبه دستمال کاغذی و باکس لوازم التحریر خاتم می باشد، پیشنهاد می نماییم.
۲) از حوزه زیبای میناکاری روی مس انواع گلدان های زیبا و شکیل در طرح ها و نقش های جذاب، و سایزهای متفاوت پیشنهاد می شود که زیبایی و جلوه خاص و فوق‌ العاده‌ای به دفتر کار می بخشد.
۳) از حوزه متفاوت فیروزه کوبی شکلات خوری های فیروزه کوبی را که مزین به سنگ های فیروزه اصل خراسان و نیشابور بوده و بسیار شکیل، نفیس و استثنایی است را به متقاضیان محترم پیشنهاد می نماییم. هدیه ای با تأثیر گذاری بی نظیر و فوق‌ العاده بر ذهن مخاطب و نیز محیط کار.

خاتم‌ کاری روی مس و شب یلدا

هدیه اداری و هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال پیوسته در پی پیشنهادات جذاب، کاربردی و متفاوت در این حوزه بوده است و عملکرد آن خود گواهی بر این مدعاست. هفت گردون خیال در پیشینه کاری خود موفق به جلب نظر در اعتماد بسیاری از مجموعه‌ های بزرگ دولتی و خصوصی گردیده و توانسته است پاسخگوی شایسته اعتماد آنان باشد و نیازهای ایشان به هدیه اداری را به نحو مقتضی و شایسته رفع نماید که اسامی همکاران مشترک و متقابل در وبسایت هفت گردون مرقوم گردیده است. پیشنهادات جذاب مجموعه در قالب پکیج های متفاوت و انحصاری تحت عناوین : هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه جدید، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه اداری در وبسایت جامع هفت گردون خیال برای متقاضیان محترم ارائه گردیده است.
هفت گردون از ابتدا تا انتها شما را تا حصول بهترین نتیجه و رضایت خاطر همراهی خواهد کرد.

میناکاری هنر اصیل ایرانی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.