28 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > پست می تواند بازار مجازی فروش محصولات صنایع دستی را تقویت کند

پست می تواند بازار مجازی فروش محصولات صنایع دستی را تقویت کند

پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور با مدیرعامل پست دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش میراث آریا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محمودیان در این دیدار با اشاره به محدودیت های پیش آمده در صنعت گردشگری پس از اپیدمی کرونا، کانال های فروش فیزیکی صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه‌ ها، عنوان نمود با توجه به ظرفیت‌ های شبکه پستی کشور این امکان وجود دارد که فضای لازم برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و تقویت بازار مجازی فروش این محصولات فراهم شود.
ایشان ضمن استقبال از ارسال و صادرات صنایع دستی از طریق شبکه پستی به خارج از کشور قول داد به منظور برطرف شدن موانع موجود، همکاری لازم از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شود. وی در ادامه با اشاره به اهمیت صنایع دستی تولید داخل و ضرورت حمایت از هنرمندان صنایع دستی داخلی اضافه کرد : امروز حمایت از هنرمندان صنایع دستی یک وظیفه همگانی می باشد و تمام دستگاه‌ ها باید به کمک این حوزه بیایند، چرا که صنایع دستی نماد عینی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.
وی در ادامه بیان داشت همکاری های این وزارتخانه با شرکت ملی پست به طور حتم نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند مشکلات احتمالی را پیش روی ارسال محصولات صنایع دستی برطرف نماید. در ادامه سبحانی‌ فر مدیرعامل پست با اشاره به گستردگی شبکه مویرگی پست از اعلام آمادگی نهاد مطبوع خود در همکاری با وزارت میراث و استان های دارای پتانسیل بالا در حوزه صنایع دستی به ویژه صنایع دستی روستاییان در داخل و خارج از کشور خبر داد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.