01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > چراغ صنایع دستی ایران را روشن نگه داریم

چراغ صنایع دستی ایران را روشن نگه داریم

راز ماندگاری و حیات و سرزندگی ملت ها در فرهنگ های آنها نهفته است. قبل از رشد و شکوفایی و بالندگی صنعتی، تکنولوژیک، اقتصادی و… این رشد فرهنگی و صیانت از میراث فرهنگی و کمک به حفظ و اشاعه و گسترش آن است که زمینه ساز رشد و بالندگی و ترقی در سایر عرصه ها می شود. فرهنگ و سنن ملل گوناگون بنیادی ترین و اساسی ترین نقطه اتکا و تکیه‌گاه ملت‌ها در زیست اجتماعی و جهانی است. هر ملتی بر اساس و مبنای فرهنگ خود حرفی برای گفتن و اعلام حضور دارد. هرچه این فرهنگ غنی تر و پویاتر، دوام و پایداری نگاهبانان و حافظان آن نیز مستحکم تر و مطمئن تر خواهد بود. فرهنگ دیرپا و غنی و شاداب ایران زمین با قدمتی بس مستمر و طولانی با تمامی جلوه های خود و حیات پربار خود ادامه می دهد. یکی از عرصه های بروز و جلوه نمودهای فرهنگی ایران عزیزمان در صنایع دستی ایران متجلی است. رنگین کمانی زیبا جذاب و پر نقش و نگار و پر رمز و راز. چه اینکه نگاه شاعرانه و عارفانه روح ایرانی جلوه ای به تمام معنا در آثار و محصولات صنایع دستی ایران بر جای گذارده است. بسیاری از آثار فاخر صنایع دستی ایران را می‌توان ترجمانی عینی و بی کم و کاست از آثار و نگاه ادبا، شاعران و عرفای نام آور و ایران زمین دانست. دنیای پر رمز و راز و زیبای نگارگری ایرانی، گل و مرغ های اساطیری متجلی در آثار مس و پرداز، خطوط و نقوش بینظیر اسلیمی آثار میناکاری، دنیای هزار نقش و هزار رنگ فرش و گلیم و گبه ایرانی، نقوش بی نقص هندسی خاتم کاری، شکوه سبز آبی محصولات فیروزه کوبی، تلألو نور در دنیای رنگین کمانی آثار شیشه و آبگینه، سادگی، صمیمیت و صراحت سفالینه های هنرمندانه، ظرافت، جذابیت و شکوه آثار سرامیک و… همه با همه دستی در زمین و نگاهی در آسمان دارند. ترجمانی هستند از ادبیات زیبای حافظ و سعدی و مولانا و… که این جهان را زیبا تر و پرمعنا تر، رنگین تر و جذاب تر می خواهند. آثاری که قدرتمندانه اما زیبا، صمیمی و دلنشین میراث ما رسیده‌اند و ما نیز باید متعهدانه و سخت کوشانه گلی بر آن بوستان افزوده و به آیندگان خود بسپاریم و نگاهبان این فرهنگ پربار غنی و سرشار از طراوت و زیبایی باشیم.


رسالت هفت گردون خیال و میراث داری شایسته

شرکت هفت گردون خیال بیش از آنکه خود را مجموعه ای با کارکرد تجاری، بازرگانی و… بداند، با انتخاب حضور در این عرصه بیان داشته و دارد که نگاهبانی و حفظ و حراست این میراث گرانبها را مقدم بر هر چیز دانسته و مساعی خود را ابتدا بر حفظ و نگهبانی و سپس به ارائه و ترویج آن استوار ساخته است.
هفت گردون خیال با بهره گیری از استاد کاران مجرب و متبحر و نیز بسترسازی جهت اعتلا و رشد و ترویج این میراث گرانقدر اقدام به تولید و نیز طراحی و تدوین و عرضه پکیج هایی متنوع، متفاوت، کاربردی و زیبا در قالب بسته های اقتصادی، هدایای خاص و ویژه، محصولات وی آی پی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی و سازمانی و… نموده است.
وب سایت هفت گردون خیال هم اکنون در دسترس عموم علاقمندان و متقاضیان گرامی این محصولات زیبا و فاخر بوده و نیز خرسند می‌شود که با نظریات، پیشنهادات، انتقادات و تشویقات خود ما را در پر بار تر شدن و کاراتر شدن یاری نمایید.

ست لوکس هدیه تبلیغاتی و مدیریتی و تبلیغاتی و اداری
بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.