04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده > کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در خوانسار و راه‌اندازی می‌ شود

کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در خوانسار و راه‌اندازی می‌ شود

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان آقای امیر حسین اسماعیلی پور در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت : راه اندازی کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در حمام تاریخی خوانسار بهره‌ برداری می‌ شود.
اسماعیلی پور با اشاره به نام گذاری سال جدید اظهار داشت : در سال جاری چون سنوات قبل رئوس برنامه‌ های اوقاف از سوی نمایندگی ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ می شود. در ادامه ایشان افزود در سال جاری بر اساس سخنان رهبری، اولویت برنامه های اوقاف تأمین نیازهای عموم مردم از قبیل گوشت، طیور و محصولات کشاورزی است و بر این اساس دو پروژه در استان اصفهان برای تأمین گوشت، کلید خورد که یکی از آن ها مزرعه شماره دو چاه آب امامزاده آقا علی عباس است که با ۸۰۰ رأس دام در حال بهره‌ برداری است.
معاون بهره برداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان پروژه دوم یعنی پرورش دام اوقاف اصفهان در کوهپایه در حال انجام است، تصریح کرد : این پروژه در موقوفه سلطان حسین صفوی معروف به فشارک کهنه مزرعه پسته، پرورش شترمرغ، دام، تولید ماهی سردآبی با حضور سرمایه‌گذار و مجوز رئیس سازمان اوقاف می باشد، در دست بهره‌ برداری است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی یک ضرورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.