07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ۳ هزار شغل با حمایت از هزار طرح صنایع‌ دستی ایجاد خواهد شد

۳ هزار شغل با حمایت از هزار طرح صنایع‌ دستی ایجاد خواهد شد

بنیاد برکت با امضای یک تفاهم نامه با معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هزار آسیب دیده از اپیدمی کرونا حمایت کرده که منجر به ایجاد ۳ هزار شغل خواهد گردید.
به گزارش میراث آریا و در نقل قول از خبرگزاری صدا و سیما، خانم محمودیان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان این مطلب افزود : بنیاد برکت در نظر دارد برای سال آتی از ۵۰۰۰ طرح صنایع دستی و قالی بافی با اولویت آسیب‌ دیدگان مناطق محروم و روستاها و حاشیه شهرها حمایت کند، که هزار طرح آن در قالب این تفاهم نامه قرار دارد.
ایشان افزودند : این تفاهم‌ نامه با هدف ارائه تسهیلات قرض‌ الحسنه و کمک پشتیبانان و سرمایه‌ گذاری در پلتفرم های فروش توانمند سازی به جامعه‌ صنایع دستی کشور و توانمند سازی کسانی است که از شیوع کرونا آسیب دیدند.
محمودیان تصریح کرد بنیاد برکت با ماموریت محرومیت‌ زدایی و معاونت صنایع دستی با رسالت حمایت از صنایع دستی و هنرهای سنتی در ماموریت اشتغال آفرینی این افراد هم افزایی شدند و با نگاهی همسو، از هنرمندان و صنعتگران این حوزه حمایت می‌ کنند.
وی افزود : امضای این تفاهم نامه سرفصل تازه و اولین گام از همکاری‌های مشترک ما خواهد بود که در آینده در ابعاد گسترده تر می تواند انجام شود.
امیر حسین سید مدنی مدیرعامل بنیاد برکت نیز گفت : این بنیاد امسال و سال پیش در مجموع از ۵۹۶۰ طرح صنایع دستی و قالی بافی حمایت کرده است و بنا دارد برای سال آینده نیز از ۵۰۰۰ طرح صنایع دستی و قالی بافی با اولویت آسیب‌ دیدگان از کرونا در مناطق محروم، روستا و حاشیه شهرها حمایت کند.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.