31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ۵ هدیه لوکس صنایع دستی

۵ هدیه لوکس صنایع دستی

عرصه صنایع دستی ایران میعادگاهی است برای سلیقه های مختلف، در این عرصه شما می توانید با هر سطح بودجه و هر سلیقه‌ ای حتی با سلیقه های خاص و ویژه نیز محصولی را که در پسند شما و سلیقه شماست، انتخاب نمایید.
چه این که صنایع دستی ایران به لحاظ عناوین، گرایش ها و نیز به لحاظ تنوع محصولات متفاوت اعم از زیبایی و دکوراتیو و یا کاربردی و مصرفی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.
شاخه های متنوع و پرشمار صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه‌ کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، حکاکی مس، فرش و گلیم دست بافت، سرامیک، سفال، شیشه، رودوزی های سنتی، زیورآلات مختلف و… این امکان گسترده را به شما می‌دهد که هدیه لوکس و یا هدایای مورد نظر خود را در یکی از شاخه های متنوع آن بیابید و محصولی را که خریداری می نمایید با فراغ بال و آرامش خیال هدیه نماید. چه این که محصولات صنایع دستی ایران به لحاظ کیفیت و تنوع پیشینه، خاستگاه و روح آن به زیبایی و کیفیت شهره می باشند و در رتبه‌ های بالای جهانی خوش می درخشد.
در این گفتار به پنج مورد از هدیه لوکس صنایع‌ دستی ایران در گرایش های شاخص و معتبر ملی و بین المللی اشاره می‌رود تا علاقمندان و متقاضیان این محصولات آگاهانه و با چشمی باز و نگاهی همه جانبه به این عرصه وارد و نیازهای خود را مرتفع نمایند.
هدیه لوکس ما از حوزه های مختلف انتخاب گردیده تا علاقمندان متوجه تنوع و گستردگی هدایای صنایع دستی در حوزه‌ های مختلف باشند.
پیشنهادهای کاربردی ما عبارتند از :
۱) کشکول فیروزه کوبی با طراحی و ساخت متفاوت و فوق العاده نفیس.
۲) آجیل خوری خاتم از مجموعه محصولات وزین و اصیل خاتم‌ کاری.
۳) سنگاب میناکاری با جلوه ای فوق العاده و تنوع چشمگیری در نقش و رنگ.
۴) گلدان های زیبای مس و پرداز با القای حس زیبا و متفاوت.
۵) چراغ‌ های پایه دار و زیبای نقره نما با حسی نوستالژیک و خاص.

هدیه تبلیغاتی برای مناسبت ها
ست آجیل خوری خاتم کاری
سنگاب میناکاری
ست گلدان مس و پرداز
چراغ نقره نما

هفت گردون خیال و تنوع هدایای لوکس

بازرگانی هفت گردون به منظور سهولت و ترغیب مشتریان و متقاضیان محترم محصولات صنایع دستی ایران با عرضه پکیج های انحصاری و ابداعی خود یاریگر ایشان بوده و به ویژه جهت حصول بهترین نتیجه، هدایای خود را در قالب پیشنهادات متفاوتی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و هدیه مدیریت ارائه نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال میعادگاه مشتاقان محترم هدیه لوکس خواهد بود تا از این رهگذر خاطره ای ماندگار را رقم بزند.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.