06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ۶ نکته طلایی در خرید هدیه اداری

۶ نکته طلایی در خرید هدیه اداری

تمامی ارگان ها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی در روند کاری خود در مناسبت هایی همچون مراسم تودیع با مدیریت قبلی و معارفه مدیر جدید، جشن بازنشستگی همکاران، مراسم تقدیر از پرسنل نمونه، سالروز بنیانگذاری و آغاز فعالیت مجموعه خود، توفیق کاری و به دست آوردن موفقیتی خاص در مجموعه، اعیاد گوناگونی همچون عید نوروز، عید فطر، عید قربان و… احتیاج به هدایای ویژه ای به نسبت آن رویداد پیدا می نمایند و یا حتی برای شروع رابطه کاری با مجموعه دیگر و یا تقدیر از همکاری متقابل نیز این امر صادق است.
اما نکته مهم در این ارتباط این است که هدیه اداری هدیه شخصی نیست و خصوصیاتی ویژه برای خود دارد.
در این گفتار به ۶ نکته طلایی برای انتخاب یک هدیه اداری مناسب اشاره می‌رود :
۱) شأن هدیه گیرنده. نکته مهم و طلایی در انتخاب یک هدیه اداری مناسب شأن اداری هدیه گیرنده است. به عنوان مثال مدیریت یک مجموعه دارای جایگاه ویژه ای به نسبت یک کارمند عمومی و معمولی است. در انتخاب هدیه اداری مناسب رعایت شأن اداری و اجتماعی ضروری است.
۲) هدیه اداری نباید خیلی شخصی و خصوصی باشد. بهتر است از هدایای شکیل و وزین با ویژگی‌ های کاربردی آن استفاده شود.
۳) هدیه اداری باید دارای اصالت و هویت باشد، هدایایی که دارای اصالت، شناسنامه و هویت می باشند، در مرتبه معنوی و ارزشی شایسته تری قرار دارند.
۴) هدیه اداری باید ماندگار باشد. از تهیه هدایای با کیفیت پایین، عمر کم و نامرغوب بشدت باید پرهیز نمود.
۵) هدیه اداری باید دارای جذابیت و زیبایی باشد. هدیه زیبا و جذاب علاوه بر اینکه مطلوب است بلکه در خاطر نقش می بندد و همیشه یادآور شما و یا مجموعه اهدا کننده خواهد بود.
۶) هدیه اداری باید کاربردی باشد. هدایای صرفاً دکوراتیو و تزئینی شاید کمتر مورد پسند به ویژه برای هدیه گیرندگان آقا است.
از مجموعه نکات ذکر شده به حوزه ای رهنمون می‌شویم که دارای هدایا و محصولاتی است که تمامی نکات ذکر شده را در خود به خوبی پوشش داده و شایسته انتخاب است و آن عرصه صنایع دستی ایران است.
هدایای صنایع دستی ایران در حوزه اداری یکی از بهترین و اصیل ترین گزینه ها برای انتخاب یک هدیه اداری شایسته و اصیل می باشد.

ست گلدان و آجیل خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدیه اداری

بازرگانی هفت گردون خیال مفتخر است که در روند فعالیت خود در عرصه تولید و عرضه متفاوت محصولات شکیل و هدایای نفیس صنایع دستی به ویژه در حوزه اداری طرف همکاری با بسیاری از ارگان ها، نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی بوده است که اسامی آن مجموعه های محترم در وبسایت هفت گردون خیال قرار داده شده است.
هفت گردون با عرضه پکیج هایی جذاب، زیبا، متنوع و به صرفه در قالب هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه رئیس، هیئت مدیر، هدیه ویژه، هدیه مدیریت و هدیه اداری گام مهمی در این راستا برداشته است و امر انتخاب هدیه اداری مناسب را برای شما سهل و آسان نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال منظری است گشوده بر دنیای رنگین، زیبا و اصیل صنایع دستی.

بسته اقتصادی گلدان و قلمدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.