06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > 3 هدیه لوکس برای خانم ها

3 هدیه لوکس برای خانم ها

بانوان محترم عموماً لوکس پسند هستند. صرف نظر از هدایای بسیار شخصی خانوادگی و دوستانه، افراد به ویژه بانوان گرامی دوست دارند هدیه دریافتی شان دارای ویژگی هایی باشد که آن را شاخص، متفاوت و خاص بتوان قلمداد نمود.
از جمله این که لوکس باشد، هدیه لوکس هدیه ای است هم به لحاظ ساخت هم به لحاظ نمای ظاهری و هم از جنبه زیبایی و تأثیرگذاری آن در اوج ملاحت، جذابیت و شکیل باشد، مشابه آن کمتر باشد و دارای شأن، اهمیت و اصالت باشد.
صنایع دستی ایران در تمامی سرفصل ها و گرایش‌ های متفاوت آن عرصه ای است که می‌توان در آن هدیه لوکس و نفیس را یافت، به ویژه در حوزه‌ های خاتم کاری، فیروزه کوبی، میناکاری، نقره نما و مس و پرداز.
در هر کدام از گرایش های فوق استادکاران متبحر توانسته اند محصولاتی عرضه نمایند به زیبایی در حد کمال، ساخت هنرمندانه و استادانه، مواد و مصالح مرغوب و طراحی و رنگ آمیزی بی نظیر. محصولی که می‌ تواند به عنوان هدیه لوکس قلمداد شود و جاذب نظر بانوان لوکس پسند باشد.
در این گفتار به ارائه ۳ محصول لوکس از حوزه خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی پرداخته می‌ شود. ض
۱) محصول نخست از حوزه فیروزه کوبی آینه و شمعدان فیروزه کوبی می باشد که در اشکال بسیار زیبا و هنرمندانه ای طراحی و ساخته گردیده و عرضه شده اند. این محصول مزین به اصیل ترین و مرغوب ترین سنگ های فیروزه اصل نیشابور بوده و بسیار فاخر، کلاسیک و لوکس می‌ باشد و جلوه فوق‌ العاده‌ای به میز کنسول بخشیده و اثری ماندگار در ذهن مخاطب بر جای می گذارد.
۲) از حوزه میناکاری هدیه لوکس معرفی شده سرویس چای خوری لوکس تمام میناکاری متشکل از ۶ فنجان دسته دار میناکاری شده، ۱ عدد قندان شکیل میناکاری و ۱ عدد سینی زیبای میناکاری شده با حاشیه دالبر که مجموعه ای فوق العاده زیبا و لوکس را تشکیل داده اند.
۳) از حوزه خاتم کاری هدیه مورد نظر سرویس شربت خوری تمام خاتم نفیس متشکل از ۶ عدد جام زیبا و اعلا پایه دار به همراه سینی خاتم کاری شده با دستگیره مجموعه ای بی نظیر، دیدنی، نفیس و اصیل می باشد.

محصولات صنایع دستی هفت گردون

هفت گردون خیال و هدیه لوکس

بازرگانی هفت گردون با توجه به حضور سلایق مختلف در سطح جامعه و همچنین نیازهای متفاوت آن، تلاش خود را معطوف به پاسخگویی شایسته به نیاز کلیه مخاطبین محترم اعم از اشخاص، نهادها و سازمان‌ های مختلف دولتی و خصوصی نموده است و بر همین مبنا مجموعه ای از پکیج های ارزنده خود را در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه نموده است تا پاسخگوی نیازهای گوناگون جامعه به هدایای اصیل و نفیس باشد.
هدایایی برای هدیه مدیریت، هدیه رئیس، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر و هدیه اداری.
وبسایت جامع هفت گردون خیال منظری است خیال‌انگیز رو به گلستانی زیبا و جذاب از هدایای صنایع دستی نفیس و جذاب.

ست گلدان مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.