07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > شبکه صنایع دستی یک پیشنهاد ساده اما مهم

شبکه صنایع دستی یک پیشنهاد ساده اما مهم

در میهن عزیز و پهناورمان ایران نزدیک به ۶۰۰ شاخه و یا زیر مجموعه متفاوت در زمینه صنایع دستی موجود است که توسط متولیان امر شناسایی گردیده است. این آمار چه بسا دچار تغییرات دیگر بگردد و به آن افزوده گردد. همه زیر مجموعه های صنایع دستی ایران به یک اندازه شناخته شده و فراوان نیستند، به ویژه در شهرهای کوچک تر و دورتر از مرکز و یا در سطح کشورهای خارج که دیگر اصلاً قابل عنوان نخواهد بود. این عامل برمیگردد به ضعف بزرگ ما در شناسایی، معرفی و تبلیغ محصولات و کالاهای ما در داخل و خارج از کشور. از مهجورترین محصولات و صنایعی که جایگاهی در سبد تبلیغات و رسانه‌ها ندارند، صنایع دستی ایران است. در صورتی که رسانه‌های جمعی، مطبوعات، شبکه‌های رادیو و تلویزیونی همه و همه دست به دست هم داده و با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی و بهره‌مندی از نظریات کارشناسان ذیصلاح، متعهد و متخصص را عزم خود را جزم نموده و اقدام به شناسایی و معرفی کالاها و محصولات زیبا، وزین، نفیس و کاربردی صنایع دستی ایران نمایند، به ویژه محصولات شهرستان ها، شهرها و روستاهای دور افتاده و فاقد امکانات را در اولویت معرفی و شناساندن خود قرار دهند تا بر این اساس و با اتکا به خلاقیت، نوآوری و تلاش هنرمندان این عرصه شاهد رونق، شکوفایی و اقبال عمومی گسترده تری نسبت بدان باشیم.

شبکه رادیویی و تلویزیونی ویژه صنایع دستی

با توجه به این که میلیونها نفر در سطح ایران در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و از این راه گذران زندگی‌ می‌نمایند و با توجه به بومی بودن صددرصد این محصولات از مواد و مصالح اولیه گرفته تا ساخت و عرضه آن به بازارهای داخل و خارج، ایحاب می نماید که این حوزه در سبد تبلیغات گسترده و رسمی کشور جایگاهی ویژه را به خود اختصاص دهد. صدا و سیما موظف است که با راه اندازی شبکه رادیویی و تلویزیونی ویژه معرفی، ترویج و شویق سرمایه‌گذاران به ورود به این حوزه گامی اساسی، ضروری و لازم را بردارد و طبعاً پیرامون این پیشنهاد سخن بسیار خواهد بود. این شبکه می تواند چونان چشم و گوشی هوشیار تمامی مسائل این حوزه را رصد کرده و با کارشناسان، هنرمندان، صنعتگران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات در تعامل و گفتگوی پیوسته، چالشی و خلاقانه برنامه سازی نماید. این شبکه می تواند صدایی باشد برای تمامی تولیدکنندگان و هنرمندانی که در اقصی نقاط این میهن با کمترین امکانات شاید خالق زیباترین و نفیس ترین آثار صنایع‌دستی این مرز و بوم باشند. محصولاتی نظیر فیروزه کوبی، خاتم کاری،میناکاری، مس و پرداز، سفالگری، شیشه، سرامیک، فرش، گلیم، گبه، قلم زنی، قلمکار، ترمه و ده‌ها و صدها عنوان دیگر که شاید هنوز با گوش ما آشنا نباشند اما دنیایی از هنر، اصالت، کوشش و تلاش را در دل خود جای داده‌اند.

هفت گردون خیال و پایبندی به این تعهد

شرکت هفت گردون خیال اگر چه رسانه‌ای تبلیغاتی نمی‌باشد اما با تمامی توان خود در محدوده امکانات، مقدورات و با دستمایه سال‌ها حضور مسئولانه در عرصه مزبور با راه اندازی وبسایت جامع خود تلاش و عزم خود را در این عرصه جزم نموده است تا مبلغ و مروج متعهد و شایسته‌ای برای معرفی، تولید و عرضه این محصولات که میراث ملی ما ایرانیان است، بوده باشد.
هفت گردون با طراحی و تولید جعبه های شکیل، نفیس و مستحکم جهت بسته بندی بهینه و در خور شأن محصولات صنایع دستی ایران و همچنین احترام به خریداران و مشتریان گرامی اقدام به عرضه پکیج هایی متنوع و مختلف تحت عناوین هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایای خاص و ویژه و… نموده است که متقاضیان محترم با مراجعه به وبسایت هفت گردون ضمن مشاهده کلیه پکیج ها و محصولات فوق‌العاده اقدام به تهیه و خرید آن نمایند.

ست گلدان خاتم کاری و جعبه سکه ای خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.