11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > به استقبال سال نو میلادی با هدیه خاص

به استقبال سال نو میلادی با هدیه خاص

تا چند روز دیگر شاهد آغاز سال نو میلادی خواهیم بود. ضمن تبریک شروع سال نو به هم میهنان مسیحی خود و سایر مسیحیان جهان به نکته مهمی اشاره خواهیم نمود و آن تهیه هدیه خاص ویژه این امر می باشد، چرا که به سنت مرسوم به این مناسبت و همچنین اعیاد کریسمس (میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) ) عید پاک، روز شکرگزاری و سایر مناسبت های سنت مسیحی، در این میان هدایایی ویژه این ایام رو و بدل می‌ شود که دارای ویژگی‌ های متناسب با آن است.
انتخاب یک هدیه خاص برای شروع سال دارای چه مشخصه ها و ویژگی هایی است و در شرایط فعلی کدامین عرصه می‌ تواند بهترین گزینه برای انتخاب یک هدیه خاص ویژه سال نو باشد.
از جمله صنایعی که توانسته است حتی در شرایط دشوار اقتصادی فعلی به حیات خود ادامه داده و چراغ بازار را نسبتاً روشن نگاه دارد، عرصه صنایع دستی ایران است. دایره ای با تکثر و تنوع گسترده ای از زیر مجموعه ها و شاخه های متنوع و جذاب، عناوینی همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی از حوزه میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و صدها عنوان متنوع دیگر.
در هر کدام از زیر مجموعه های نامبرده شاهد عرضه هدایای نفیس، فاخر و جذاب متناسب با اعیاد و مناسبت های ذکر شده می باشیم. به ویژه در دو حوزه خاتم کاری و میناکاری با طیف وسیعی از محصولات اصیل و جذاب روبرو می باشیم که می‌ تواند به شایستگی عنوان هدیه خاص را به آن اطلاق نمود چه در حوزه فردی و هدایای فردی و دوستانه و خانوادگی و چه در حوزه اجتماعی و اداری و سازمانی می توان از میان خیلی از دستاوردهای درخشان این حوزه ها دست به انتخابی شایسته و مناسب زد.
خوشبختانه با عرضه اینترنتی کالا و خدمات متفاوت در شرایط شیوع ویروس کرونا به ویژه می توانید با مراجعه به وبسایت های معتبر دارای هویت و شناسنامه و فعال و پاسخگو، هدایای مورد نیاز خود را تهیه نمایید و تجربه ای شیرین از آغاز سال نو میلادی را رقم بزنید.

ست هدیه گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و عرضه هدایای خاص در وبسایت

بازرگانی هفت گردون خیال با سابقه حضوری پررنگ در عرصه تولید و عرضه هدایای شکیل صنایع دستی طی سالیان متمادی با راه اندازی وبسایت جامع خود و ارائه تمامی پکیج های متنوع و انحصاری خود در بسته‌ بندی‌ های شکیل، وزین و دارای استحکام برای رفع نیازهای متفاوتی در عرصه هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه لوکس گامی وزین و خلاقانه برداشته است.
شما متقاضی محترم هدایای نفیس صنایع دستی با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال ضمن مشاهده تمامی پیشنهادات ارائه شده می توانید تجربه خریدی امن، شیرین و متفاوت را در کارنامه خود ثبت نموده و شروعی زیبا و متفاوت را برای عزیزان خود در سال جاری میلادی رقم بزنید.

ست هدیه گلدان نقاشی روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.