10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > نمایشگاه مجازی صنایع دستی سرآغاز تحول در ایجاد بازارهای مجازی است

نمایشگاه مجازی صنایع دستی سرآغاز تحول در ایجاد بازارهای مجازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت : نمایشگاه ملی صنایع دستی که امسال به سبب شیوع کرونا به صورت مجازی طراحی شده است، می تواند سرآغاز تحولی در زمینه ایجاد بازارهای مجازی در داخل و خارج از کشور باشد. مونسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار منتخب مسابقه ملی طراحی و اجرای صنایع دستی رشته های احیا شده که در موزه ملی ایران برگزار گردیده است، گفت : بخش هایی از طرح تجاری سازی صنایع دستی اجرا شده است و برای عرضه هنرهای دستی هنرمندان باید روی ایجاد بازار تمرکز کنیم، چون زمانی که اقتصاد به هنر گره بخورد دیگر شاهد فراموشی هنرهای دستی نخواهیم بود.
ایشان افزود خوشبختانه در زمینه بسته‌ بندی نیز پیشرفت های خوبی را شاهد هستیم و دیگر شاهد فروش فله ای صنایع دستی به ویژه در حوزه بازارهای صادراتی نیستیم، ایشان با تأکید بر فعال‌ سازی پایگاه‌ های اینترنتی فروش صنایع دستی افزود : نمایشگاه مجازی صنایع دستی امسال می تواند سرآغاز تحول در زمینه ایجاد بازارهای مجازی در داخل و خارج از کشور باشد.
مونسان گفت : در نمایشگاه ملی مجازی دیگر نیازی به حضور هنرمندان نیست و ایشان می توانند محصولات خود را با شناسنامه در سامانه نمایشگاه بارگذاری و علاقمندان محصولات خود را از نمایشگاه خریداری نمایند.
ایشان حضور هنرمندان در این نمایشگاه را رایگان عنوان نمود و نیز از عدم محدودیت زمان سخن گفت.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.