10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه صنایع دستی و عید نوروز ۱۴۰۰

هدیه ویژه صنایع دستی و عید نوروز ۱۴۰۰

مدت زمان اندکی تا ورود به قرن جدید هجری خورشیدی و آغاز سال ۱۴۰۰ بیش نمانده است و امید می‌رود ورود به قرن جدید با خود شادی، برکت، خیر و نیکی بیشتری به ارمغان آورد.
همیشه دوره‌ها و سرفصل‌ های تاریخی خاص جذابیت های ویژه خود را دارد و عید نوروز ۱۴۰۰ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. قرن جدید با خود امیدها و جذابیت های خاص خود را به همراه دارد. زیباست که با آمادگی های لازم برای ورود به آن برنامه ریزی نماییم.
یکی از آیین‌ های بسیار نیکو و پسندیده عید نوروز رسم اهدای هدیه به عزیزان، دوستان، بستگان و در ابعاد بزرگتر اهدای هدایای نوروزی در پایان سال در ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی به مدیران و همکاران خود و یا شرکت ها و مؤسسات طرف همکاری می باشد، و چه شایسته است که این هدایا متناسب با روح این عید ملی و باستانی ما باشد، روحی نشأت گرفته از زیبایی تمدن کهن ایران زمین و روحی دمیده شده از هنرمند صنعتگر این دیار و کالبد محصولات و هدایای فاخر، نفیس و اصیل صنایع دستی ایران، حوزه متنوع و متکثر صنایع دستی ایران با سرشاخه ها و زیر مجموعه های رنگارنگی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و… از شایسته‌ ترین گزینه‌ ها برای تهیه یک هدیه ویژه متناسب با روح این آیین زیبای ملی و باستانی ماست. از آن جا که هدایای مختلف صنایع دستی ساخته دست و ذهن خلاق و اصیل هنرمند صنعتگر ایرانی است که در آن می‌ توان به وضوح فرهنگ زیبای ایران و هنر ایرانی را متجلی یافت و از این رهگذر انتخاب هدیه ویژه برای عید نوروز نه تنها پاسداشت این میراث ارزشمند ملی است بلکه کمکی است به چرخه رشد، گسترش و شکوفایی بیش از پیش صنایع ملی و بومی خود و کمک به رشد اشتغال و نیز اشتغال‌ زایی در شرایط خطیر فعلی. خوشبختانه در سالیان اخیر بسیاری از سازمان‌ ها، نهادها و ارگان‌ های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز خود را در مناسبت‌ های مختلف سال از این عرصه انتخاب، تهیه و اهدا می نمایند و این گامی بسیار مهم و شایسته است که برداشته شده است، لیکن باید تقویت شود و فرهنگ‌ سازی بیشتری صورت پذیرد تا شاهد رشد، اعتلا و شکوفایی بیش از پیش این میراث ملی باشیم.

ست گلدان سفال و کتاب شازده کوچولو

هفت گردون خیال و پیشنهادات ویژه برای ورود به قرن جدید و سال نو

هفت گردون خیال همیشه مناسبت‌ های مختلف و ایام خاص را در طول سال در تقویم کاری خود مد نظر قرار داده و برای هر کدام تدارک ویژه ای را مهیا می نماید و در رأس آن سال نو عید کهن و زیبای نوروز است که همه ساله برای متقاضیان محترم هدایای نوروزی پیشنهادات متنوع و جذابی را عرضه می دارد.
پکیج های خاص هفت گردون به ویژه در حوزه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه و هدیه جدید بسیار مناسب و شایسته چیدمان و ارائه گردیده شده است و خوشبختانه مورد پسند بسیاری از نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی قرار گرفته و استفاده نموده است که اسامی بخش‌ هایی از ایشان در وبسایت هفت گردون خیال جهت رؤیت و اطلاع بازدید کنندگان محترم سایت قرار داده شده است.
شما متقاضیان محترم هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی فاخر ایرانی است با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال و رؤیت تمامی پکیج های انحصاری تدارک دیده شده، می توانید تجربه خریدی متفاوت، جذاب، به صرفه و آسان را در کارنامه کاری خود ثبت نموده و با خیالی آسوده به پیشواز سال نو بروید.

ست شیرنی خوری و گلدان و قندان بزرگ مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.