08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای نوروزی و مسافران خارجی

هدایای نوروزی و مسافران خارجی

گرامیداشت عید نوروز و آغاز فصل رویش و زایش طبیعت همیشه با شور و شعف دو چندان برای ایران و سایر کشورهای فارسی زبان همراه بوده است. این جشن دارای آداب و رسوم و سنن زیبا و نیکویی است که از جمله آن می توان به اهدای عیدانه اشاره نمود.

هدایای نوروزی می تواند برگرفته از آداب و رسوم و سنن ملی و بومی این سرزمین باشد. صنایع دستی ایران جلوه پر فروغی از این سنن و فرهنگ است که آن را به خوبی و زیبایی هر چه تمام تر نمایندگی می نماید. آثاری نظیر خاتم کاری ، فیروزه کوبی، میناکاری ، سفال و سرامیک ، ترمه و … همگی در دل خود نشأت گرفته از روح هنرجوی زیبا پسند ایرانی است.

هدایای ویژه برای اتباع خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور

محصولات زیبای صنایع دستی ایران همیشه برای اتباع خارجی ساکن ایران یا اصولا شهروندان ممالک خارجی به ویژه اروپایی و امریکا ، بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده است. بی جهت نیست که ایران در رأس کشورهای دارای صنایع دستی زیبا ، متنوع و کاربردی و همچنین زینتی است در کنار هند و چین. بر این اساس آثار و محصولات صنایع دستی ایران قابلیت و پتانسیل بالایی هم در راستای صادرات و در نتیجه ارز آوری به داخل دارد ، هم جذابیت فوق العاده ای برای اینگونه آثار و محصولات به عنوان هدیه و سوغات و یادبود را دارا می باشد و اگر بستر سازی لازم در جهت رشد و توسعه و تولید و عرضه آن توسط نهادهای مسئول صورت پذیرد ، رونق آن باعث جذب و افزایش سرمایه گزاری داخلی و خارجی خواهد گردید و گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و شکوفایی آن برداشته خواهد شد.

هدایای نوروزی هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال با درک این ضرورت بنیادین از ابتدای تاسیس خود وجهه همت خود را بر تولید ، عرضه و گردآوری نفیس ترین و زیباترین محصولات صنایع ایران قرار داده است و با بهره گیری از اساتید و پیش کسوتان این صنعت ملی و سنتی ایران ، بارقه امیدی را روشن نموده است. از سوی دیگر هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه های بسیار زیبا و لوکس و متنوع نظیر جعبه های روکش چرم ، جعبه های جیر و مخمل ، pvc  طرح خاتم ، pvc  طرح چوب ، pvc  طلایی و نقره ای، جعبه های مگنتی و همچنین انواع محصولات متنوع دیگر و بسته های هدایایی متنوع را مانند محصولات وی آی پی ، هدایای ویژه ، هدایای سازمانی ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای اقتصادی تدارک دیده است. این هدایا شامل زیباترین محصولات صنایع دستی ایران در کنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات الکترونیکی ، چرمی ، دیوان شعرا ، کتاب ، سررسید و … بوده که پاسخ گوی تمامی سلائق و نیازهای اقشار گوناگون به ویژه شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بوده.

با اهدای هدایای نوروزی هفت گردون خیال ، شیرینی و زیبایی عید نوروزی دو چندان گردیده و نام نیک و ماندگاری از شما و از مجموعه تحت امرتان در اذهان باقی خواهد ماند.

سنگاب فیروزه کوب و کتاب نفیس و زعفران

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.