10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی و سال جدید

هدیه سازمانی و سال جدید

سال جدید در راه است و بهاران در پی آن، این نوزایی و شکوفایی در تمامی عرصه‌ ها از جمله صنایع دستی ایران نیز جلوه ای دو چندان می یابد، چرا که بهار صنایع‌ دستی ایران در بهار طبیعت عجین است، بهار و طبیعت و جلوه های زیبای آن دستمایه خلق آثار ارزشمند، زیبا و اصیل هنرمندان و استادکاران صنایع دستی ایران است.
سال جدید و عید نوروز منبع الهام بسیار قوی و پر انرژی برای صنعتگران این عرصه جهت خلق آثار نو و جدید است در تمامی حوزه‌ ها و از جمله مهم ترین حوزه‌ های آن یعنی هدیه سازمانی، زیرا تمامی مؤسسات، سازمان‌ ها و ارگان‌ ها در پایان سال هدایایی را به رسم قدردانی و نیز یادبود به همکاران خود یا روسای سازمان‌ ها و نهادهای طرف همکار خود اهدا می نمایند و خوشبختانه عمده هدایای اهدایی از حوزه محصولات زیبا و اصیل صنایع دستی ایران انتخاب می‌شود، چرا که صنایع دستی ایران حوزه ای با اصالت و همچنین متنوع و متکثر به لحاظ زیرساخت ها، گرایش ها و محصولات است. زیرساخت‌ هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، قلمزنی، قلمکار، ترمه، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، میناکاری، حکاکی مس، حکاکی چوب، چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
هدیه سازمانی از این حوزه یعنی هدیه ای اصیل، زیبا، کاربردی و ویژه، هدیه سازمانی از این حوزه یعنی احترام متقابل، هدیه سازمانی از این عرصه یعنی رونق اقتصادی و اشتغال زایی و هدیه سازمانی از این عرصه یعنی پاسداشت و نکوداشت مواریث ملی و میهنی.
تمامی موارد ذکر شده، هفت گردون خیال را بر آن داشت که در این عرصه حضوری فعال، متفاوت و همه جانبه داشته باشد.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

هدیه سازمانی و ارائه ای متفاوت از هفت گردون

اصالت و خلاقیت دو رکن مهم هفت گردون خیال در ارائه پکیج های انحصاری خود در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی و… می باشد.
بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه ای متفاوت در این راستا راهی نوین را گشوده است و بسته بندی های شکیل، وزین و مستحکم پکیج های انحصاری هفت گردون بازخوردی ویژه در اذهان بر جای خواهد گذاشت و زیبایی و ارزش هدایا را مضاعف و دو چندان می‌ نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات ویژه و متنوع از حوزه صنایع دستی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده تجربه خریدی شایسته، آسان، به صرفه و در عین حال ویژه را در کارنامه خود ثبت نمایید. هفت گردون خیال از آغاز تا انجام، همراه و یاور شما بوده و در عین حال متعهد و پاسخگو در کنارتان خواهد ماند.

بسته اقتصادی گلدان سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.