14 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس شب یلدا

هدیه لوکس شب یلدا

یلدا را شب زایش مهر نیز می نامند، چرا که از فردای آن رفته رفته به طول روز افزوده می‌شود و از بلندی شب کاسته می شود. از همین روی است که این شب را گرامی می‌دارند، آداب و رسومش را پاس می‌ دارند و به سنتی زیبا هدیه اهدا می نمایند، به ویژه برای نوعروسان سینه چله می برند که رسمی بسیار زیبا و خاطره ساز است.
انتخاب یک هدیه مناسب و به ویژه هدیه لوکس ویژه این امشب می تواند یلدا را به خاطره ای شیرین و ماندگار تبدیل نماید. لیکن نکته مهم، انتخاب هدیه از عرصه ای است که آن عرصه دارای دستاوردهای ویژه‌ ای باشد.
صنایع دستی ایران با دایره ای وسیع از شاخه های متنوع و جذاب همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، انواع رودوزی های شکیل و زیبا، زیورآلات سنتی و صدها عنوان و شاخه متنوع دیگر بهترین و مناسب ترین انتخاب برای تهیه هدیه لوکس و خاص ویژه این شب زیبا و یا مناسبت‌ های گوناگون دیگر همچون روز پرستار، روز زن، روز مادر، عید نوروز، اعیاد مذهبی و… می‌ باشد.
به عنوان نمونه از حوزه محصولات خاتم کاری و میناکاری محصول تلفیقی که مناسبت ویژه‌ ای با محتوای این شب زیبا داشته، می توان ساعت های خورشیدی خاتم کاری و میناکاری را نام برد که با محتوای شب یلدا که آن را شب زایش مهر (خورشید) نامگذاری کرده‌اند تطابق ویژه و زیبایی دارد.
این ساعت های لوکس در انواع سایزها و نقوش زیبای ترکیبی از خاتم و میناکاری و نیز نگارگری عرضه گردیده اند که به راستی به عنوان یک هدیه لوکس از حوزه صنایع دستی ایران بسیار جذاب و شایسته هستند.
خوشبختانه امروزه در اقدامی به جا و در خور تقدیر، سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی اقبال شایان توجهی به این حوزه اصیل و میراث ماندگار ملی نموده و در مناسبت‌ های مختلف سازمانی و یا ملی که نیاز به اهدای هدیه می باشد، نیازهای خود را از بین محصولات و هدایای متنوع فاخر و نفیس این حوزه انتخاب نموده و کمک شایان توجهی به رشد، گسترش و رونق این هنر-صنعت نموده و چراغ این میراث ملی و میهنی را روشن نگاه می دارند.
با انتخاب یک هدیه لوکس از میان محصولات نفیس و فاخر صنایع دستی ایران یلدای امسال را در این ایام سرد، گرم، پر رونق و ماندگار نمایید.

خرید صنایع دستی برای هدایای اداری

هفت گردون خیال هدیه لوکس و شب یلدا

بازرگانی هفت گردون خیال با درک این ضرورت روز افزون در زمینه نیاز جامعه به هدیه لوکس و نفیس از حوزه صنایع‌ دستی ایران در اقدامی نوآورانه و خلاقانه با طراحی و ساخت پکیج های متنوع، جذاب و چند محصوله در بسته بندی های وزین و مستحکم یاریگر شما متقاضی محترم به ویژه سازمان ها، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی در زمینه تأمین هدایای متفاوت، فاخر و نفیس از حوزه صنایع دستی بوده و پیشنهادات ویژه ای در حوزه هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه در وبسایت جامعه خود ارائه داده است.
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید با مشاهده و انتخاب هدایای مورد نظر خود به استقبال یلدای به یاد ماندنی ای بروید.

هدیه تبلیغاتی برای مناسبت ها

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.