07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه سنگاب میناکاری

هدیه ویژه سنگاب میناکاری

هنر اصیل و دیرین میناکاری از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین هنرهای سنتی میهن عزیزمان می باشد. حوزه میناکاری امروزه شاهد رشد، خلاقیت و نوآوری های بسیاری در جهت تطبیق با نیازها و سلیقه های روز و امروزی گردیده و ورود جوانان خلاق و هنرمند به این عرصه چشم اندازهای نوین و زیبایی را به روی دیدگان هنر دوست ایرانیان گشوده است.
هنر میناکاری بر زیرساخت های متفاوتی عرضه می گردد و هر کدام طیف خاصی از محصولات را نمایندگی می نمایند. میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب مهمترین زیرمجموعه های این هنر-صنعت اصیل و ملی ماست.
اصفهان مهد صنایع دستی و آثار تاریخی پرچمدار هنر میناکاری روی مس بوده و لالجین همدان به عنوان شهر جهانی سفال پرچمدار هنر میناکاری روی سفال در این عرصه می باشد، در حوزه میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره شهر اهواز گوی سبقت را ربوده و حرف اول را در این عرصه با ارائه انواع زیورآلات میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره می زند.
یکی از محصولات فاخر و بسیار زیبای هنر میناکاری روی مس سنگاب های فوق‌ العاده میناکاری است که در ابعاد متفاوت و نقوش بسیار زیبای سنتی، متنوع و رنگ آمیزی های جذاب ارائه می شود.
این سنگاب های زیبا به عنوان یک هدیه ویژه بسیار شایسته می باشد و قرار گرفتن آن در هر مکان منجر به تغییر محیط و زیبایی فوق العاده آن می شود.

میناکاری عرضه‌ کننده هدایای خاص

هدایای خاص میناکاری و هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال با احترام به آداب و سنن و همچنین فرهنگ والای ملی خود و احساس تعهد برای رشد و گسترش این میراث ارزشمند ملی، همواره در مجموعه خود نگاهی ویژه به هنر میناکاری داشته و با بهره‌ مندی از اساتید والای میناکار در مجموعه خود گلچینی از زیباترین محصولات میناکاری را تقدیم داشته و می دارد و از سویی دیگر با توجه به نیاز جامعه به نوآوری و خلاقیت در تمامی عرصه ها در اقدامی خلاقانه و مبتکرانه با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و ویژه خود با بهره مندی از محصولات متنوع صنایع دستی به ویژه محصولات ارزشمند میناکاری در زمینه رفع نیاز متقاضیان گرامی به هدایای فاخر و ارزشمند کلیه پیشنهادات خود را تحت عناوینی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… در وبسایت جامع خود عرضه نموده است.
متقاضیان محترم با رجوع به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پیشنهادات متنوع می توانند انتخابی مطمئن، شیرین، به صرفه و جذاب را تجربه نمایند.

میناکاری هنر اصیل ایرانی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.