07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه اداری صنایع دستی

هدیه اداری صنایع دستی

کم کم به ایام پایانی سال نزدیک گشته و باید خود را برای ورود به سال جدید آماده نماییم، به ویژه که شروع سال نو مقارن با آغاز قرن جدید هجری شمسی است و این امر تدارک ویژه ای را می طلبد. عید نوروز به عنوان یکی از زیباترین و کهن‌ ترین آداب و سنن ایرانیان و فارسی زبانان گیتی است و یکی از مهم ترین و شیرین ترین سنت های آن اهدای هدیه نوروزی است چه در سطح خانوادگی، چه در سطح دوستانه و چه در سطح روابط اجتماعی، اداری و سازمانی.
طبعاً هدایای شخصی، دوستانه و خانوادگی با هدیه اداری دارای تفاوت‌ های بسیار است، چرا که هدیه اداری الزاماً دارای نوعی رسمیت و تشخص ویژه است، اما هدیه دوستانه و خانوادگی دارای ویژگی‌ های دیگری است و صمیمانه تر و شخصی تر است. انتخاب یک عرصه مناسب برای تهیه هدیه اداری و سازمانی نخستین گام در این راستاست.
پیشنهاد ما به عنوان بهترین گزینه، عرصه صنایع دستی ایران است، عرصه ای دارای اصالت، هویت و شناسنامه و در عین حال زیبا، متکثر و متنوع و به شایستگی پوشش دهنده تمامی سلیقه ها و علایق در سطح جامعه است.
سرشاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج، و میناکاری روی چوب، معرق، منبت، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون خیال)، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات دست ساز سنتی و مدرن و… هر کدام با عرضه انواع محصولات و هدایای نفیس اصیل و زیبا می توانند به شایستگی پاسخگوی نیازهای متنوع سازمان ها، مؤسسات و ارگان‌ های بزرگ دولتی و خصوصی در تأمین نیازهایشان و هدایای ویژه نوروزی باشند و تأمین‌ کننده نظریات و اهداف متقاضیان هدایای نوروزی به نحوی شایسته باشند.
خوشبختانه امروزه و با توجه به عواقب و تأثیرات اپیدمی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های اعلامی و حضور فیزیکی کمتر در فضای عمومی جامعه، وبسایت‌های عرضه و فروش هدایا و محصولات زیبایی صنایع دستی ایران حضور چشمگیری در این عرصه پیدا کرده اند و امر تهیه هدایا را آسان‌ تر، مطلوب تر و به صرفه تر نموده اند، فقط نکته قابل ذکر تهیه هدایا از وبسایت هایی است که از اعتبار، سابقه و هویت رسمی برخوردار بوده و به مشتریان خود متعهد و پاسخگو باشند.
پیرامون خرید صنایع دستی

هفت گردون خیال و هدایای متنوع اداری

بازرگانی هفت گردون خیال با پیشینه سالیان متمادی حضور در عرصه صنایع دستی ایران و نیز جلب اعتماد و مشارکت بسیاری از سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی در تأمین هدایای فاخر و اصیل مورد نیازشان به ویژه در ایام مهمی همچون عید نوروز و سایر مناسبت های ملی در اقدامی مبتکرانه و خلاقانه با طراحی پکیج های متنوع، جذاب و پر کاربرد و نیز عرضه هدایای خود در بسته بندی های شکیل و زیبا به استقبال سال نو رفته است، به ویژه برای رفع نیازهایی در حوزه هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه مدیر و هدیه رئیس.
با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پکیج های پیشنهادی و هدایای دیگر می توانید با اطمینان و آسودگی هدایای مورد نیاز خود را تهیه و با آرامش و رضایت به استقبال سال نو بروید

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.