11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم اصیل از کجا بخریم

خاتم اصیل از کجا بخریم

از دغدغه‌ های مهم خریداران محترم صنایع دستی، این است که هدایا و کالاهای مورد نظر خودشان در عرصه صنایع دستی ایران را از کجا تهیه نمایند تا خریدی مطمئن و بی دغدغه را تجربه نمایند. زیرا که متأسفانه در بازار پر نوسان فعلی و نیز عدم استاندارد سازی لازم در حوزه صنایع دستی شاهد حضور فراوان محصولات نامرغوب و بی کیفیت صنایع دستی در بازارهای داخلی هستیم.
اولین نکته مهم و مورد نظر در تهیه این آثار، انتخاب عرضه کننده معتبر و پاسخگو می باشد. هم اکنون بسیاری از وبسایت های فروش اینترنتی در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت بوده که نظارت شایسته و همه جانبه بر کیفیت و نیز خدمات آنان صورت نمی پذیرد و با توجه به وضعیت پیش آمده ناشی از اپیدمی کرونا و عدم حضور خریداران در مراکز عرضه فیزیکی کالا و خدمات و ترجیح استفاده از شیوه‌های نوپای خرید اینترنتی حساسیت این امر بیش از پیش مشاهده می‌شود.
خریداران گرامی می بایست به ویژه در شیوه خرید اینترنتی، ضمن بررسی پیشینه وبسایت مورد نظر در عرصه فعالیت های اعلام شده خویش، از اعتبار، هویت و تعهد آن اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به خرید نمایند. چه اینکه سایت ها و مراکز عرضه معتبر نسبت به خریدار متعهد بوده و با اطمینان کالا و محصول مورد نظر خود را عرضه می نمایند.
در حوزه خاتم کاری و محصولات آن علاوه بر پیشینه عرضه می کننده، می بایست به خود محصول نیز به دقت لازم مبذول داشت.
یک قطعه خاتم خوب دارای مشخصات خاصی است که توجه به آن عوامل می‌تواند شما را به سمت انتخابی مطمئن و شایسته گسیل دارد.از جمله تقارن هندسی مثلث های خاتم به کار رفته بر سطح کالا، زیرساخت مناسب، استفاده از چسب مرغوب در زیرساخت، پوشش یکنواخت پلی استر بر روی محصول، سطح یکنواخت و صاف خاتم به گونه‌ ای که دارای ناهمواری، برجستگی و بیرون زدگی نباشد. استفاده از مفتول بیشتر فلز، استفاده از مفتول های چوبی مرغوب و معتبر همچون فوفل، استفاده از مثلث های بیشتر در مساحت کمتر، خلاقیت در نقش و طرح و رنگ، زیرساخت مناسب چه در محصولات مس و خاتم، چه در محصولات خاتم و چوب.

ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری

هدایای پیشنهادی خاتم‌کاری هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال مفتخر است با بهره مندی از حضور استادکاران ماهر خاتم کار در مجموعه خود توانسته است هدایای ارزنده ای را در حوزه خاتم کاری و سایر حوزه‌ های مهم و شاخص صنایع دستی ایران، تقدیم حضور علاقمندان و متقاضیان محترم نماید.
هدایای صنایع دستی هفت گردون در قالب پکیج های منحصر به فردی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده اند.
حضور در وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را با رنگین کمانی از هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی روبرو می‌سازد.

ست گلدان و قلمدان خاام کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.